• Посилання скопійовано

Електронні сервіси ДФС працюють у штатному режимі

Державною фіскальною службою усунено технічні проблеми, пов’язані з виходом із ладу одного з серверів баз даних

Електронні сервіси ДФС працюють у штатному режимі

Нагадаємо, що сьогодні зранку на сайті ДФСУ з'явилося повідомлення про неможливість повного використання функціоналу електронних сервісів ДФС. Про це ми повідомляли тут>>

Сьогодні ж, 20 вересня, о 15.45 ДФСУ повідомила, що технічні проблеми, пов’язані з виходом із ладу одного з серверів баз даних, уже усунено.

"Платники податків мають змогу у повному обсязі використовувати функціонал електронних сервісів ДФС" - зазначено у повідомленні.

Звертаємо увагу, що в іншому своєму роз'ясненні податківці вказували, що  всі звітні документи, що подані платниками податків, прийняті та оброблені у встановленому порядку. Датою та часом прийняття звітних документів в електронній формі (у разі позитивної другої квитанції) є дата та час, зафіксовані у першій квитанції. 

***

Нагадуємо, що нещодавно ДФС доопрацювала «Електронний кабінет платника» в частині надання доступу платникам ПДВ до даних ЄРПН в режимі реального часу щодо складених ними чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування. Докладніше про це тут>>

Джерело: ДФСУ

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»