• Посилання скопійовано

Після ліквідації підприємства документи передаються до органу вищого рівня

Внесено зміни до Переліку видів документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств

Після ліквідації підприємства документи передаються до органу вищого рівня

Мінюст наказом від 16.03.2015 р. № 366/5 затвердив щміни до Переліку видів документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств, установ, організацій, які не належать до джерел формування Національного архівного фонду.

Отож, документи передаються до органу вищого рівня, якщо він існує на території АР Крим, відповідної області, міст Києва, Севастополя.

Якщо таких органів не існує, вказані документи передаються до архівних установ сільської, селищної, міської ради; архівних установ, заснованих фізичними особами та/або юридичними особами приватного права.

Крім цього, перелік доповнено колективними договорами і угодами (змінами та доповненнями до них).

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Первинні документи, типові форми»