• Посилання скопійовано

Як складати податкові накладні у разі використання двох і більше апаратів РРО?

Регіональні податківці розглянули питання щодо складання податкових накладних за щоденними підсумками

Як складати податкові накладні у разі використання двох і більше апаратів РРО?

ДПІ у Голосіївському районі нагадує, що платник ПДВ, який здійснює операції з постачання товарів кінцевому споживачу з використанням двох і більше касових апаратів, самостійно може прийняти рішення щодо складання податкових накладних за такими операціями у такий спосіб:

-  складати окрему податкову накладну за щоденними підсумками операцій з постачання товарів, здійснених через окремий касовий апарат, в якій обсяг постачання та сума ПДВ повинні відповідати фактичній сумі виторгу та сумі ПДВ, яка відображена у Z-звіті такого касового апарату;

-  складати одну податкову накладну за щоденними підсумками операцій з постачання товарів, здійснених через усі касові апарати платника (в тому числі через ті, що знаходяться в філіях чи структурних підрозділах).

При цьому обсяг постачання та сума ПДВ, зазначені в такій податковій накладній, повинні відповідати загальній сумі виторгу та сумі ПДВ, яка відображена у Z-звітах всіх касових апаратів підприємства.

Зазначений порядок роз’яснено листом ДФС України від 03.03.2015 р. №4436/6/99-99-19-03-02-15.

 

Джерело: ДПІ у Голосіївському районі м. Києва ДПС

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»