• Посилання скопійовано

Витрати з техобслуговування мають бути передбачені нормативними актами

Операції з техобслуговування авто мають визначатись виробником авто, але на витрати можна віднести тільки ті, що передбачені нормативно-правовими актами

Витрати з техобслуговування мають бути передбачені нормативними актами

Саме такий висновок можна зробити з листа від 03.03.2014 р. N 2296/25/10-14, в якому Міністерство інфраструктури України розглянуло звернення стосовно операцій з технічного обслуговування (далі - ТО) колісних транспортних засобів (далі - КТЗ).

Мінінфрастуктури рекомендує звертатися до виробника або офіційного імпортера КТЗ за відповідним інформаційним забезпеченням щодо визначення конкретного переліку операцій з ТО. Таке забезпечення виробник (імпортер) зобов'язаний продати відповідно до Технічного регламенту з ТО і ремонту КТЗ, затвердженого постановою КМУ від 03.07.2013 р. N 643

До такого інформаційного забезпечення від виробника належить експлуатаційна конструкторська документація, зокрема інструкція (настанова) з експлуатації КТЗ. 

Окрім операцій, визначених виробником для проведення ТО задля безпечної експлуатації КТЗ, державою визначені інші операції з ТО, що відображені в таких нормативно-правових актах:

Положення про ТО і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затверджене наказом Міністерства транспорту України від 30.03.98 р. N 102, зареєстроване в Мін'юсті України 28.04.98 р. за N 268/2708;

Правила надання послуг з ТО і ремонту автомобільних транспортних засобів, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 11.11.2002 р. N 792, зареєстровані в Мін'юсті України 17.02.2003 р. за N 122/7443;

Правила експлуатування акумуляторних свинцевих стартерних батарей КТЗ і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі, затверджені наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 02.07.2008 р. N 795, зареєстровані в Мін'юсті України 25.07.2008 р. за N 689/15380;

Правила технічної експлуатації коліс та пневматичних шин КТЗ категорії L, M, N, O та спеціальних машин, виконаних на їх шасі, затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 26.07.2013 р. N 549, зареєстровані в Мін'юсті України 22.08.2013 р. за N 1452/23984;

Правила експлуатації КТЗ, затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 26.07.2013 р. N 550, зареєстровані в Мін'юсті України 22.08.2013 р. за N 1453/23985.

Таким чином, в питаннях визначення операції ТО (для подальшого правильного віднесення витрат тощо) слід керуватися винятково законом і нормативно-правовими актами, зареєстрованими в Мін'юсті України

 

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»