• Посилання скопійовано

Мінфін затвердив Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів АТО

Міністерство фінансів затвердило Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції

Мінфін затвердив Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів АТО

Мінфін наказом від 30.10.2014 р. № 1089 затвердив Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції.

Порядком встановлено, що волонтер АТО - фізична особа - благодійник (громадянин України або іноземець чи особа без громадянства, яка перебуває в Україні на законних підставах), яка досягла вісімнадцятирічного віку, провадить волонтерську діяльність на добровільній та безоплатній основі, внесена до Реєстру волонтерів антитерористичної операції та надає благодійну допомогу на користь окремих категорій платників податку, що є учасниками бойових дій або масових акцій громадського протесту, які відбулися в Україні після 21.11.2013.

Облік волонтерів АТО як платників податків здійснюється за місцем проживання, яке внесено до Реєстру.

Орган ДФС, який прийняв заяву, проводить визначені заявою дії, а саме: включення фізичної особи - благодійника до Реєстру, внесення змін щодо волонтера АТО до Реєстру або виключення волонтера АТО з Реєстру.

Для включення до Реєстру фізична особа - благодійник подає до органу ДФС Заяву про включення / внесення змін до Реєстру волонтерів антитерористичної операції за формою №1-РВ з позначкою "Включення до реєстру" та документи, пред'являє паспортний документ, що посвідчує особу, а у разі подання документів поштою - надає його копію. Іноземці та особи без громадянства додатково пред'являють документ, що підтверджує законність перебування на території України.

Зазначені документи можуть бути подані особисто, поштою або через уповноважену особу за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої нотаріально, на проведення відповідних дій (після пред'явлення повертається) та її копії.

У заяві зазначається дата початку здійснення діяльності як волонтера АТО, яка не може бути раніше 21 листопада 2013 року. Якщо рахунки, що призначені для здійснення благодійної діяльності, були відкриті на ім'я фізичної особи - благодійника після 21 листопада 2013 року, то дата початку здійснення діяльності як волонтера АТО не може бути раніше дати відкриття рахунка із найменшою датою.

Фізична особа - благодійник разом із заявою подає:

- оригінал та копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, або сторінки паспорта, до якої внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру, або сторінки паспорта, до якої внесена відмітка про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;

- довідки (довідку) про відкриття/закриття рахунка фізичною особою за формою №4-РВ (додаток 4), що призначений для здійснення благодійної діяльності (крім рахунків, що були закриті до 21 листопада 2013 року).

У разі відсутності підстав для повернення документів на доопрацювання орган ДФС зобов'язаний протягом одного робочого дня з дня отримання заяви включити таку фізичну особу - благодійника до Реєстру.

Датою включення фізичної особи - благодійника до Реєстру є дата внесення відповідного запису до Реєстру.

 

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»