Головна Усі новини Облік та звітність Автоматизація

ДФС відновила надання послуг ЕЦП підприємствам, зареєстрованим після 01.01.2016 року

З 10 лютого Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС розпочинає надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 01.01.2016 року

Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС повідомив, що починаючи з 10.02.2016 року розпочинає надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 01.01.2016які пройшли процедуру державної реєстрації в умовах дії нової редакції Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV (зі змінами) «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Нагадаємо, що раніше, враховуючи відсутність нормативно-правових актів, які б регулювали порядок ознайомлення третіх осіб з установчими документами, що надавалися для здійснення державної реєстрації юридичної особи, АЦСК ІДД ДФС змушений був тимчасово призупинити надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 01.01.2016, а також тим, які вносили зміни до установчих документів починаючи з 01.01.2016. Про це ми писали тут >>>

Джерело
АЦСК ІДД ДФС
Рубрика:
Облік та звітність / Автоматизація
Теги:
Електронна звітність , Електронний документ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?