Головна Усі новини Облік та звітність Автоматизація

Положення про Електронний кабінет платника податку: проект

ДФСУ оприлюднила проект постанови Кабміну «Про затвердження Положення про Електронний кабінет платника»

Державна фіскальна служба України повідомила про розроблення проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Електронний кабінет платника».

Проект розроблено з метою реалізації платниками та контролюючими органами своїх прав та обов’язків, створення комфортних умов платникам, розвитку електронних сервісів на базі сучасних інформаційних технологій.

Проектом регуляторного акта визначається:

- перелік послуг, які розміщуються та/або надаються контролюючими органами через Електронний кабінет платника (далі - ЕКП);

- порядок ідентифікації і доступу платника до Електронного кабінету платника.  

Як зазначено у проекті Положення, основною метою роботи ЕПК є надання можливості платникам взаємодіяти з контролюючими органами у режимі реального часу на безоплатній основі через мережу Інтернет. 

ЕКП включає відкриту та приватну частини (особистий кабінет).

Вхід до відкритої частини здійснюється без ідентифікації особи. 

Через відкриту частину платнику надаються:

  • інформація з реєстрів ДФС, які є загальнодоступними, 
  • довідкова інформація (місцезнаходження, телефони контролюючих органів, тощо).
  • можливість відправити електронне звернення, запит на отримання публічної інформації;
  • реквізити рахунків для сплати податків, зборів, платежів, єдиного внеску;
  • бланки податкової звітності;
  • податковий календар;
  • новини;
  • інша інформація, яка відноситься до компетенції контролюючих органів та відповідно до законодавства є відкритою та підлягає оприлюдненню

Вхід до приватної частини (особистий кабінет) здійснюється з використанням ЕЦП відповідальних осіб платника (директора, бухгалтера, осіб, що мають право підпису),  наданого будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів. Після ідентифікації в приватній частині платнику надається:

  • доступ до особистої інформації (індивідуальний податковий календар, реєстраційні та облікові дані, дані про об’єкти оподаткування, дані податкового обліку і реєстрів, дані інтегрованих карток, дані системи електронного адміністрування податку на додану вартість, перелік отриманих документів та поданої звітності, інша інформація);
  • можливість записатися на особистий прийом, направити листи, звернення, клопотання, скарги, повідомлення до органів ДФС, заяви на реєстрацію платником окремих податків, інші документи, подання яких в електронному вигляді передбачено чинним законодавством;
  • отримувати консультації та роз’яснення щодо застосування законодавства з питань податкової, митної політики та політики з питань адміністрування єдиного внеску;
  • сформувати, переглянути та направити податкову, фінансову, статистичну звітність та звітність зі сплати єдиного внеску;
  • сформувати та направити запит на отримання інформації;
  • зареєструвати податкові накладні та/або розрахунок коригування в ЄРПН;
  • сформувати та заповнити платіжні документи щодо сплати податків і зборів;
  • провести звірку стану розрахунків з бюджетом;
  • сплатити податки, збори, платежі, єдиний внесок (для фізичних осіб);
  • отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків (для фізичних осіб);
  • підписатися на розсилку інформації від контролюючих органів; 
  • подати запити для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які платник отримує під час особистого звернення до конролюючих органів;
  • скористатися іншими електронними сервісами;
  • отримати інші послуги, надання яких передбачено чинним законодавством в електронному вигляді та які пов’язані з реалізацією прав та обов’язків платника відповідно до вимог чинного законодавства з питань податкової, митної політики та політики з питань адміністрування єдиного внеску, з дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних.

Зауваження та пропозиції до проекту постанови приймаються упродовж одного місяця з дати його оприлюднення (тобто до 18.08.2016 р.) на адресу розробника:

 - поштову – 04655, МПС, м. Київ – 53, Львівська площа, 8, Державна фіскальна служба України;

 - електронну – infozvit@sfs.gov.ua

Автор:
«Дебет-Кредит»
Джерело
ДФСУ
Рубрика:
Облік та звітність / Автоматизація
Теги:
Електронна звітність , Податкова звітність , ДФСУ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі: 1

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?