• Посилання скопійовано

Для подання звітності через "Електронний кабінет платника" потрібно укласти договір

Чи потрібно платнику податків заключати з контролюючим органом договір про визнання електронних документів при поданні звітності через сервіс «Електронний кабінет платника» (оновлена версія)? Відповідає ДФСУ

Для подання звітності через "Електронний кабінет платника" потрібно укласти договір

ДФС у підкатегорії 135.03 ресурсу "ЗІР" пояснює, що онлай-сервіс «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) надає можливість платникам податків безкоштовно підготувати і подати у режимі реального часу до контролюючих органів електронну звітність, а також переглянути інформацію щодо стану їх розрахунків з бюджетом, зокрема інформацію про заборгованість зі сплати податків і зборів.

Для забезпечення однакового підходу до приймання звітності засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб, для визначеного пп. «в» п. 49.3 ПКУ способу подання необхідно укласти договір про визнання електронних документів між контролюючим органом та платником податків.     

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»