• Посилання скопійовано

Змінився керівник: що з ЕЦП уповноважених осіб?

Після отримання другої квитанції про приєднання до Договору новий керівник для надання права підпису електронних документів (крім Заяви про приєднання до Договору) іншим делегованим особам направляє електронне Повідомлення за формою згідно з додатком 2 до Порядку №557

Змінився керівник: що з ЕЦП уповноважених осіб?

ДФС у Тернопільській області розповідає, що подання електронних документів здійснюється платниками податків відповідно до норм ПКУ та Порядку №557, на підставі договору про визнання електронних документів (далі – Договір), що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу та укладається з контролюючим органом.

Підписувачем заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Заява про приєднання до Договору) має бути особа, яка згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) є керівником.

Дія Договору та пов’язаних з ним повідомлень про надання інформації щодо електронних цифрових підписів (далі – Повідомлення) припиняється за ініціативи підписувача Заяви про приєднання до Договору, поданої з дотриманням передбаченої п. 15 розділу ІІІ Порядку №557 процедури, або за наявності підстав, визначених п. 14 розділу ІІІ Порядку №557, зокрема, при отриманні інформації з Єдиного державного реєстру про зміну керівника.

Оскільки при зміні керівника дія Повідомлення, яке підписувалось попереднім керівником, припиняється, то після направлення підписаної Заяви про приєднання до Договору новим керівником та отриманні другої квитанції про приєднання до Договору новий керівник для надання права підпису електронних документів (крім Заяви про приєднання до Договору) іншим особам, яким делеговано право підпису, повідомляє про таких осіб контролюючий орган шляхом направлення Повідомлення в електронному вигляді за формою згідно з додатком 2 до Порядку №557 (п. 11 розділу ІІІ Порядку №557), в тому числі і про осіб, для яких надсилалося Повідомлення попереднім керівником, якщо новий керівник залишив цим особам право підпису електронних документів.

Джерело: ДФC у Тернопільській області

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»