• Посилання скопійовано

Електронний кабінет: що змінилося за 3 роки?

На сьогодні у відкритій частині Е-Кабінету функціонує приблизно 25 сервісів. Після ідентифікації у приватній частині кабінету платникам запропоновано 55 сервісів

Електронний кабінет: що змінилося за 3 роки?

Три роки тому, у лютому 2016 року, ДФС було впроваджено модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Це європейський, загальносвітовий формат фіскальної служби, яка стає сервісною службою для кожного платника.

«Лютий для ДФС пройшов під гаслом е-сервісів. Щодня ми інформували платників про наші електронні послуги: з чого починали і що маємо сьогодні. Ще три роки тому ми взяли за мету створення зручних on-line сервісів для кожного платника і впевнено тримаємо цей курс», – розповів в.о. Голови ДФС Олександр Власов.

За цей час кількість користувачів Електронного кабінету з 12 тис. зросла до 9,5 млн осіб. Реалізовано 100% сервісів для 44,5 млн фізосіб (громадян), 272,4 тис. платників ПДВ, 6,9 тис. платників акцизного податку з реалізації пального, а також 95% сервісів для майже 4,5 млн платників єдиного внеску.

«Перші сервіси Електронного кабінету дозволяли платникам отримати дані з загальнодоступних реєстрів. Це, зокрема, дані про взяття на облік платників, реєстру платників ПДВ, страхувальників, платників єдиного податку тощо. Раніше для отримання такої довідки платникам необхідно було звертатися до податкової. З цього часу нові сервіси ми запускали кожного кварталу, розширювали можливості кабінету – від подачі декларації і сплати податків до листування з контролюючими органами», – підкреслив Олександр Власов.

За його словами, на сьогодні у відкритій частині Е-Кабінету функціонує близько 25 сервісів, якими користувачі можуть скористатися без застосування електронного цифрового підпису.

Після ідентифікації у приватній  частині кабінету платникам запропоновано 55 сервісів. Користувачі можуть скористатися значною кількістю корисних опцій, наприклад, користування індивідуальним податковим календарем, створення запитів, листування з органами ДФС, реєстрація накладних тощо.

«Електронізація продовжуватиметься і надалі. Маємо багато планів та задумів, які реалізовуватимемо в цьому році. Запуск мобільних додатків та можливість ідентифікації Mobile-ID, доопрацювання Е-Чека та запуск системи електронного адміністрування реалізації спирту по аналогії з системою, яка працює з паливом, – саме над цими та іншими питаннями сьогодні активно працюють в ДФС», – наголосив очільник ДФС.

Також в планах реалізація сервісу передачі фінансовим установам даних фінансової звітності підприємства, створення особистих кабінетів у приватній частині Електронного кабінету для державних органів, взаємодії між ІТС «ПРОЗОРРО» та ІТС ДФС щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) в учасника процедури закупівлі тощо.  

Джерело: ДФСУ

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»