• Посилання скопійовано

З 8 лютого діє оновлений порядок доступу користувачів до реєстрів

Мін'юст посилив вимоги щодо доступу до Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства

З 8 лютого діє оновлений порядок доступу користувачів до реєстрів

Мін'юст посилив вимоги щодо доступу до Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства, - повідомляє "Ліга. Закон".

8 лютого набрав чинності наказ Мін'юсту від 03.02.2020 року № 340/5, яким затверджено Порядок забезпечення доступу осіб, уповноважених на здійснення реєстраційних дій, до Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України. Основні його положення роз'яснило ДП "НАІС".

Відповідно до п. 4 Порядку доступ до реєстрів надається користувачу виключно за умови відсутності щодо такого користувача діючих рішень про тимчасове блокування чи анулювання доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Доступ до реєстрів державному реєстратору надається за умови:

  • проходження ним спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі прав та/або Єдиному державному реєстрі (для осіб, які виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб'єктом державної реєстрації);
  • проходження тестування на знання законодавства у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та/або державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для осіб, які мають намір виконувати функції державного реєстратора та не перебували на посаді державного реєстратора).

Також у п. 9 Порядку визначено, що після спливу строку тимчасового блокування доступ користувачу до Державного реєстру прав та/або Єдиного державного реєстру надається за повідомленням відповідного державного органу, органу місцевого самоврядування, державної нотаріальної контори, приватного нотаріуса, приватного виконавця.

Повідомлення необхідно надсилати до відповідної регіональної філії ДП "НАІС" на офіційному бланку із зазначенням П. І. Б. державного реєстратора та реєстру, до якого необхідно надати доступ.

Джерело: ЛІГА:ЗАКОН

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»