• Посилання скопійовано

Виявили помилку в роботі Е-кабінету: як повідомити податківцям?

Меню «Листування з ДПС» приватної частини Е-кабінету дозволяє надіслати до ДПС лист, який містить інформацію про виявлені технічні та/або методологічні помилки в роботі Е-кабінету

Виявили помилку в роботі Е-кабінету: як повідомити податківцям?

Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати до відповідного органу ДПС лист, який містить інформацію про виявлені технічні та/або методологічні помилки в роботі Електронного кабінету. Про це інформують в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.

Форма підготовки такої кореспонденції передбачає вибір таких реквізитів: регіон в якому знаходиться орган ДПС, орган ДПС, до якого направляється лист, тип документу, а також передбачає заповнення короткого змісту та завантаження сканованого документу, який містить опис помилки та скріншот екрана з помилкою (файл у форматі pdf із обмеженням розміру до 5 МБ).

Інформацію щодо отримання та дати реєстрації листа в органі ДПС платник податків може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. Дата реєстрації листа вважається днем його отримання органом ДПС.

При цьому відповідь на лист надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену у зверненні.

***

Джерело: ДПС у Івано-Франківській області

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»