• Посилання скопійовано

Новий порядок складання бюджетної звітності - в проекті від Мінфіну

Оприлюднено проект нового Порядку складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів та звітності фондів

Новий порядок складання бюджетної звітності - в проекті від Мінфіну

Держказначейство оприлюднило проект Наказу Мінфіну "Про внесення змін до проект Наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2012 р. "44" (завантажити), яким викладено в новій редакції:

1) Порядок складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування. 

Цим Порядком визначаються склад та порядок складання місячної, квартальної і річної бюджетної звітності, вимоги до розкриття її елементів.

 

2) Форми звітності. 

Склад бюджетної звітності розпорядників бюджетних коштів:

  • «Звіт про надходження та використання коштів загального фонду» (форма № 2д, № 2м) (додаток 1);
  • «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги» (форма № 4 – 1д, № 4 – 1м) (додаток 2);
  • «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень» (форма № 4 – 2 д, № 4 – 2м) (додаток 3);
  • «Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду» (форма № 4 – 3д, № 4 – 3м) (додаток 4);
  • «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів» (форма № 4 – 4д) (додаток 5);
  • «Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій)» (форма № 4 – 3д.1, № 4 – 3м.1) (додаток 6);
  • «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» (форма № 7д, № 7м) (додаток 7);
  • «Звіт про заборгованість за окремими програмами» (форма № 7д.1, № 7м.1) (додаток 8).

 Склад бюджетної звітності одержувачів бюджетних коштів:

  • «Звіт про надходження та використання коштів загального фонду» (форма № 2д, № 2м) (додаток 1);
  • «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень» (форма № 4 – 2д, № 4 – 2м) (додаток 3);
  • «Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду» (форма № 4 – 3д, № 4 – 3м) (додаток 4);
  • «Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій)» (форма № 4 – 3д.1, № 4 – 3м.1) (додаток 6);
  • «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» (форма № 7д, № 7м) (додаток 7);
  • «Звіт про заборгованість за окремими програмами» (форма № 7д.1, № 7м.1) (додаток 8).

Склад звітності фондів загальнообов'язкового державного соціального і пенсійного страхування:

  • «Звіт про надходження та використання коштів загального фонду» (форма № 2д, № 2м) (додаток 1);
  • «Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду» (форма № 4 – 3д, № 4 – 3м) (додаток 4);
  • «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» (форма № 7д, № 7м) (додаток 7);
  • «Звіт про виконання бюджету (кошторису) Фонду» (додаток 9).

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»