• Посилання скопійовано

Складаємо заяву для отримання довідки про відсутність заборгованості

Як правильно скласти заяву для отримання довідки про відсутность заборгованості?

Складаємо заяву для отримання довідки про відсутність заборгованості

ДФС у Харківській області повідомляє, що порядок видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затверджений наказом Міністерство доходів і зборів України  від 10.10.2013 р. №567 "Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів". 

Довідка видається безоплатно на підставі заяви (додаток 2) платника податків про видачу Довідки.

Заява складається з обов'язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання органом доходів і зборів Довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником податків.

У заяві на отримання довідки суб’єкти господарювання зазначають нормативно-правовий акт, положеннями якого визначено необхідність підтвердження відсутності у платника податків податкового боргу, що оформлюється довідкою, яка надається контролюючим органом.

Необхідність отримання суб’єктом господарювання довідки регламентується, зокрема, але не виключно, наступними нормативно-правовими актами:

Перелік нормативно-правових актів є чисельним і постійно змінюється.

Наголошуємо, що посилання на ПКУ та Наказ №567 не є підставою для отримання Довідки.

Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, видається у паперовому або електронному вигляді.

З метою спрощення отримання довідки для участі в тендерах Мінекономрозвитку у листі від 04.05.2017 р. №3304-06/14682-06 рекомендує замовникам визначати в тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів — у паперовому чи електронному вигляді.

За допомогою сервісу "Електронний кабінет платника" надано можливість платникам з використанням ЕЦП будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів надіслати заяву та отримати довідку в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу.

Суб’єкти сфери публічних закупівель, а також будь-які зацікавлені органи/суб’єкти у загальнодоступній (відкритій) частині "Електронного кабінету платника", вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, після застосування фільтрів для пошуку "Індивідуальний податковий номер", "Номер довідки", "Дата довідки" мають можливість переглянути видані платникам довідки та/або завантажити довідку у вигляді EML файла з ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючою органу.

Враховуючи викладене,  ДФС у Харківській області для спрощення процедури отримання довідок рекомендує направляти заяви за допомогою "Електронного кабінету платника" та отримувати довідки в електроному вигляді.

Джерело: ДФС у Харківській обл.

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»