Головна Усі новини «Дебет-Кредит» Новини партнерів

Припинено підтримку 1С:Підприємство. Бухгалтерія 1.2. Як перейти на нову редакцію 2.0?

З травня 2019 року припинено підтримку редакції 1.2 конфігурації Бухгалтерія. Це означає, що наступні важливі зміни в бухгалтерському обліку не будуть реалізовані в старій редакції, оновлення випускатися не будуть. Пропонуємо вже зараз перейти на нову сучасну редакцію 2.0 - ми допоможемо перенести дані та здійснити початкові налаштування

Бухгалтерія 2.0 була створена ще в жовтні 2016 р., є розвитком редакції 1.2, розроблена на сучасному інтерфейсі “Таксі” та містить низку нововведень практично у всіх підсистемах обліку. Серед них:

  • можливість налаштувати інтерфейс в залежності від потреб обліку;
  • зручний пошук в списках довідників та документів;
  • версіонування об’єктів для ведення історії змін довідників чи документів;
  • можливість роботи із зарплатними проектами
  • новий журнал банківські виписки та багато іншого.

Компанія «Портфель» здійснює перехід на редакцію 2.0 за наступною схемою:

Закриття періоду

Проведіть всі необхідні документи та операції на кінець місяця чи кварталу для того, щоб не змінювати перенесені документи з старої редакції, вилучіть відмічені на вилучення об’єкти та закрийте період для редагування. Наразі оптимальним моментом для переходу є час по завершенню подачі звітності за перше півріччя.

 

Перенесення даних

Адміністратор переносить всі документи та довідники шляхом оновлення актуальної версії редакції 1.2. Для зміненої конфігурації розробляє технічне завдання по адаптації необхідного функціоналу для 2.0.

 

Початкові налаштування

Консультуємо щодо початкового налаштування інтерфейсу, параметрів обліку, формуванню нових документів в програмі (в межах сплаченого часу).

 

Облік заробітної плати

В новій редакції 2.0, як і в 1.2, відсутній автоматичний розрахунок відпускних та лікарняних, облік робочого часу. Щоб доповнити даний функціонал, компанія «Портфель» розробила модуль, який дозволяє автоматично розрахувати оплати по середньому, заповнити табель обліку робочого часу, роздрукувати кадрові документи та нарахувати заробітну плату з врахуванням неявок.

 

Користувачам 1С:Підприємство 7.7

У випадку переходу з 7-ї версії 1С:Підприємство документи не переносяться, лише довідники та залишки на дату закриття періоду.

За детальнішою інформацією звертайтесь за телефонами: (095, 097) 333 39 23 або e-mail: info@portfel.ua.

https://portfel.ua

Автор:
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
«Дебет-Кредит» / Новини партнерів

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі: 5

Новини по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?