• Посилання скопійовано

Повідомлення в податкову про прийнятих працівників в 1С УТП: «7 хвилин» з Ольгою Хільчук

У черговому випуску поговоримо про порядок створення документу-повідомлення про призначення працівника на роботу в програмі «1С:Підприємство»



Повідомлення про прийняття працівника на роботу – звітний документ, який подається в податкову інспекцію у разі виникнення трудових відносин з працівниками. Цей документ повинні подавати як фізичні особи – підприємці, так і юридичні особи. Цей документ формується з інформації на підставі кадрових документів призначення співробітників в організацію.

Функціонал програми «1С:Підприємство. Управління торговим підприємством 8.3» дозволяє формувати його на підставі кадрових документів призначення працівника на роботу в організацію. Для цього необхідно виконати наступні операції.

Спершу переглянемо, які ж кадрові документи будуть формувати нам вихідні дані для податкового повідомлення про призначення працівника на роботу. Для цього через меню «Документи» – «Кадровий облік» – «Прийом на роботу в організацію» глянемо щодо скількох працівників нам необхідно подати це повідомлення. У нас є п’ять кадрових документів про призначення працівників:

  • перший кадровий документ створений 22 листопада,
  • наступний – 27
  • три наступних з 28.11.2019 року.

В першому документі працівник призначений з 26 листопада. У другому з 28 листопада. У всіх наступних з 29 листопада.

Щоб створити документ, саме ж таки повідомлення про призначення працівника, заходимо в меню «Звіти» – «Бухгалтерський та податковий облік» – «Регламентована звітність» – «Регламентовані звіти (вмонтовані)». У нас відмічені усі документи за замовчуванням для відображення, нам необхідно відобразити лише податкове повідомлення. Знімаємо відображення всіх документів, шукаємо в категорії «Звітність по фізичним особах» «Повідомлення про призначення працівника на роботу», натискаємо «Відобразити».

По нашому підприємству не створено ще жодного документа даного типу. Двічі натискаємо на цей документ, обираємо дату підпису і створення цього документу.

Оскільки у нас перший кадровий документ 22 листопада, відповідно 22 листопада натискаємо у меню «Дата», обираємо організацію, натискаємо «ОК». Програма створила чисте повідомлення про призначення працівника на роботу. Нам необхідно (це дуже важливий момент!) заповнити дати, за якими буде формуватися інформація в даний документ. У нас працівники призначені з 26 по 29 листопада. Тож заповнюємо ці дати, натискаємо «Заповнити». Програма підтягнула усіх п’ятьох працівників, з якими виникатимуть трудові відносини у майбутньому відносно дати 22 листопада 2019 року. Бачимо, що це три працівники (як ми дивилися 29 листопада, один з 26 листопада, один з 28 листопада). Натискаємо «ОК», проводимо даний документ. Документ проведений і відображається в списку документів.

Можливий варіант, що документ не відображається. Тоді необхідно визначити період або вибрати організацію, по якій ви створювали даний документ. Відкриємо ще раз документ. Давайте спробуємо створити його лише за одну дату, наприклад, за 26 листопада, натискаємо «Заповнити». Бачимо, що програма заповнила лише дані щодо одного працівника. Наприклад, наступна дата – 28 листопада, коли виникатимуть трудові відносини, також підтягує одного працівника. Або 29 листопада, пам’ятаємо що на цю дату ми призначали трьох працівників з цієї дати, бачимо програма коректно відобразила усіх цих трьох працівників.

Повернемося назад до періоду заповнення, тобто до усіх п’яти працівників. Проведемо цей документ знову ж таки. Тобто розуміємо, що програма дозволяє створювати документ як поденно, так і за певний період часу. Тільки слід пам’ятат,  що він повинен бути створений в датах, які передують моменту виникнення трудових відносин з працівником чи з працівниками, з групою працівників.

Щоб вивантажити документ, мають бути заповненні усі дані в категорії «Службові дані». Заповнюємо код регіону, який відповідає коду податкової інспекції, натискаємо «Записати». Це також ідентичне проведенню документа, тільки не закриває цей документ. Натискаємо «Вивантажити», формат .html, натискаємо «далі», обираємо каталог, де повинен зберігатися наш вивантажений документ, звідки ми його будемо тягнути в інші програми для подачі безпосередньо вже у податкову. У нас обраний диск «D:\», натискаємо «Сформувати електронний документ». Зелена позначка свідчить про те, що документ успішно вивантажений, без помилок. Натискаємо «Далі» і «Закрити», «Готово».

Відповідно вже з того каталогу, куди ми його вивантажили (в даному випадку диск D), ми будемо його імпортувати в інші зовнішні програмні ресурси, які дозволять нам його передати за допомогою електронного підпису-печатки до податкової інспекції, якщо це відбувається в електронному вигляді.

Також на сьогодні ще є можливість подати цей документ у паперовому вигляді. Для цього вам його необхідно роздрукувати або для внутрішнього обліку, якщо ви практикуєте друкування цих документів. Щоб роздрукувати документ з категорії «Регламентовані звіти» необхідно натиснути на кнопку «Друк». Або «Друк одразу» – зразу відправиться на принтер. Або «Попередній перегляд» – ми бачимо друковану форму документа, відповідно звідси можемо зробити попередній перегляд, подивитися як він розташований відносно параметрів сторінки, або одразу натискаємо на «Друк». Вибираємо відповідний актуальний принтер. Закрити після друку.

Ось і всі функціональні можливості, які дозволяє виконати програма «1С:Підприємство» з документом призначення працівника на роботу.

***

Читайте також:Повідомлення про оформлення працівника на роботу можуть скасувати

Джерело: 7eminar.com

Рубрика: «Дебет-Кредит»/Новини партнерів

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Новини партнерів»

  • Хмарні сервіси: переваги для бізнесу
    Раніше для роботи з великими обсягами інформаціями потрібна була потужна комп’ютерна техніка. Її регулярно необхідно було оновлювати, тримати штат спеціалістів, які б стежили за працездатністю електроніки
    05.03.202480
  • 5 причин вибрати iPhone 15 Plus для роботи
    Смартфон для роботи має бути збалансованим: достатньо потужним для вирішення професійних задач і водночас простим у керуванні. Як, наприклад, Епл Айфон з продуманою до дрібниць операційкою
    25.02.202414
  • Планшет для бухгалтерії: у чому користь цього пристрою
    Ведення бухгалтерського обліку – це громіздка та об’ємна справа. Зазвичай бухгалтери на великих підприємствах працюють за персональними комп’ютерами, на котрі встановлено ліцензійні програми для обліку та аудиту
    05.01.20242591
  • Фінанси у фокусі: найгарячіші тренди роботи для бухгалтерів у різних містах від експертів Jooble
    Сфера фінансів та бухгалтерії в Україні розвивається навіть під час війни. Розповідаємо про бухгалтерські тренди ринку праці та рівні доходів у різних містах
    29.12.202344
  • Навіщо бухгалтеру Макбук?
    Бухгалтер — працівник, на якому тримається фінансова, облікова та статистична складова бізнесу, а його головний інструмент — персональний комп’ютер. Його робота часто передбачає професійну активність 24/7, крім потужного компа з усіма потрібен ще й лептоп
    27.11.2023551