• Посилання скопійовано

Усе найцікавіше за вересень: ТОП-10 матеріалів редакції за перший місяць осені

Оновлена Інструкція про службові відрядження, зміни у видачі дозволів на застосування праці іноземців та порядку оформлення документальних перевірок, підвищення мінімальних цін на алкоголь... І це ще далеко не всі новації, які відбулися уже в перший місяць осені. Цілком можливо, що за усіма цими змінами ви пропустили щось важливе й цікаве – і от тепер зможете надолужити

Усе найцікавіше за вересень: ТОП-10 матеріалів редакції за перший місяць осені

Перші осінні дні, зазвичай, завжди клопітливі. А тут ще й законотворці щоразу додають роботи, постійно вносячи зміни у чинне законодавство. Оновлена Інструкція про службові відрядження, зміни у видачі дозволів на застосування праці іноземців та порядку оформлення результатів документальних перевірок, підвищення мінімальних цін на алкоголь... І це ще далеко не всі новації, які відбулися уже в перший місяць осені. 

Цілком можливо, що за усіма цими змінами ви пропустили щось важливе й цікавеньке. Та надолужити це Ви можете уже зараз.  Тому що сьогодні редакція «Дебету-Кредиту» підготувала для вас надзвичайно корисний матеріал: 10 найпопулярніших новин і статей редакції за вересень.

 

1. Вересневі новації: що і для кого зміниться? 

19 тис. переглядів

Уже за традицією щомісяця редакція готує перелік важливих змін та подій, які очікують бухгалтерів і всіх українців у найближчі 30 днів. У вересні це - підвищення мінімальних цін на окремі види алкоголю,  спрощення видачі дозволів на застосування праці іноземців, зміни у порядку оформлення результатів документальних перевірок.... Загалом ми нарахували аж 39!!! змін та подій. І усі вони зібрані в одній статті.

 

2. Інструкція про службові відрядження зазнала змін 

18 тис. переглядів

Мінфін наказом від 28.07.2017 р. № 669 вніс зміни до Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон. Хоча ця Інструкція обов’язкова лише для органів держвлади та державних підприємств, установ та організацій, багато небюджетних підприємств використовують її формулювання у внутрішніх положеннях про відрядження. Тож унесені зміни можуть бути цікаві і їм. Яку користь з нещодавно внесених змін вони можуть собі отримати - ми детально розглянули в аналітиці.

 

3. Придбання питної води та миючих засобів для працівників: можливі наслідки в оподаткуванні  

17 тис. переглядів, 5 коментарів

Дбайливі роботодавці часто забезпечують своїх працівників не тільки питною водою, а й миючими засобами. Які ж наслідки в оподаткуванні чекають їх у такому разі? Це питання податківці розглянули в листі від 07.09.2017 р. №1857/6/99-99-15-03-02-15/ІПК. На їхню думку, "якщо вартість зазначених товарів включається до складу витрат та, відповідно, до вартості товарів/послуг, операції з постачання яких є об’єктом оподаткування та пов'язані з отриманням доходів, то нарахування ПДВ за п. 198.5 ПКУ, не здійснюється". Тобто наслідків щодо нарахування ПДВ не буде за використанням таких товарів працівниками, які безпосередньо пов’язані з процесом виробництва на підприємстві або наданням послуг. В інших випадках - доведеться нараховувати ПЗ з ПДВ за п. 198.5 ПКУ

 

4. Зовнішнє сумісництво або у скількох роботодавців можна працювати одночасно 

16 тис. переглядів, 10 коментарів

З кількістю пiдприємств, де працiвник може працювати за сумiсництвом, все просто - законодавстом це не обмежується. А от щодо кількості годин, які працівник може відпрацювати за кожним місцем роботи, ситуація не така проста. Окрім того, зараз й контролюючі органи багато уваги приділяють роботі працівників, які працюють у кількох роботодавців одночасно. Чим спричинений такий інтерес, які порушення шукають контролери і як уникнути проблем під час перевірок? З усіма цими питаннями розбиралися фахівці Дт-Кт у статті.

 

5. Проект Держбюджету-2018: основні соціальні показники і мінімуми 

14 тис. переглядів, 15 коментарів

Як і планувалося, 15 вересня 2017 року Кабмін підтримав проект Держбюджету-2018 та зареєстрував його у ВРУ за №7000. Основні соціальні показники і мінімуми, які ним передбачено, ми розглянули у статті. Ключові факти про держбюджет:

  • мінімальна зарплата з 1 січня 2018 р. - 3723 грн;
  • прожитковий мінімум для працездатних осіб: з 1 січня - 1762 грн, з 1 липня – 1841 грн, з 1 грудня – 1921 грн;
  • зростання податків не передбачено, «доходи збільшаться за рахунок економічного зростання». 

 

6. Держпраці наголошує: за неподання до ДФС повідомлення про прийняття на роботу - штраф 

13 тис. переглядів,  15 коментарів

Оскільки подання такого повідомлення – це одна з умов оформлення на роботу, то відповідальність за неподання повідомлення до ДФС та її територіальних органів така ж, як за порушення законодавства про працю (адміністративна та фінансова). На цьому наголосили фахівці Держпраці у новому роз'ясненні

 

7. Запропоновано сплачувати ПДФО за місцем проживання працівника

12 тис. переглядів,  87 коментарів

У Раді зареєстровано законопроект №7051, яким пропонується юрособі - податковому агенту сплачувати ПДФО до місцевого бюджету за місцем постійного проживання (податкової адреси) фізособи - платника податку. На думку автора законопроекта В. Литвина, це "забезпечить справедливий та неупереджений розподіл надходжень від ПДФО між місцевими бюджетами".

 

8. До уваги «єдинників»! За III квартал слід звітувати уже за новою формою декларації 

12 тис. переглядів

Оскільки базовим податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку III групи є календарний квартал, а для платників I та II груп – календарний рік, то нові форми декларацій будуть використовуватись:

  • платниками III групи - для складання звітності за 9 місяців 2017 року починаючи з 01.10.2017 р.,
  • платниками I та II груп - для складання звітності за 2017 рік – з 01.01.2018 р.

 

9. Працевлаштування інвалідів: що потрібно знати роботодавцю 

 10 тис. переглядів

Кожному із роботодавців в певний момент доводиться приймати на роботу інваліда. Як правильно прийняти такого працівника на роботу? Які особливості має таке оформлення? Які додаткові умови потрібно буде створювати для робочого місця інваліда? А коли взагалі можна відмовити йому в працевлаштуванні? Все що потрібно знати роботодавцю - в одному матеріалі від "Дебету-Кредиту"

 

10. Маркетингові послуги: як їх підтвердити? 

10 тис. переглядів

На думку податківців, підтвердженням зв’язку витрат на маркетингові послуги з госпдіяльністю можуть бути наказ по підприємству та договір на проведення маркетингових досліджень. А підтвердженням фактичного отримання маркетингових послуг (зокрема, але не виключно) - акт приймання-передачі послуг або інший документ, що підтверджує фактичне надання таких послуг, та звіт про проведення маркетингових досліджень.

 

 


Залишайтесь з нами!
Ваш «Дебет-Кредит»

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: «Дебет-Кредит»/Новини порталу

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Новини порталу»