• Посилання скопійовано

Реєстрація проблемних ПН/РК, зупинених до 01.12.2017 року: «7 хвилин» з Вікторією Величко

Поговоримо про реєстрацію податкових накладних, що були зупинені до 01.12.2017 року, та щодо яких ви не встигли подати пояснення до податкової служби до 01.12.2017 року

Реєстрація проблемних ПН/РК, зупинених до 01.12.2017 року:  «7 хвилин» з Вікторією Величко

22 березня 2018 року набрала чинності постанова КМУ від 21.02.2018 р. №117, яка надає можливість платникам ПДВ зареєструвати податкові накладні, що були зупинені до 1 грудня 2017 року (або заблоковані) та щодо яких платник податку не встиг подати документи до ДФСУ. Тобто ця постанова  надає можливість  подати ці документи.

 

Термін подання документів  

Платник ПДВ може подати документи до ДФСУ за вищезазначеними ПН лише протягом 365 днів з дати виникнення податкових зобов’язань. Якщо цей термін ще не вичерпано, платник податку має можливість подати документи.

 

Які документи слід подати?

Перелік цих документів надано в постанові №117. До них належать:

1) Договір, в якому чітко визначаємо операцію, за якою зупинено податкову накладну. Якщо це зовнішньоекономічний договір, то також надаємо договір та всі додаткові угоди.

2) Первинні документи щодо постачання товарів та послуг, зберігання, транспортування, навантаження/розвантаження продукції, складські документи, в тому числі рахунки-фактури, акти прийому/передачі товарів з урахуванням наявності певних типових форм та галузевих специфікацій та накладні.

Це перелік, зазначений у постанові, за яким ми повинні подати документи. Але на кожному підприємстві є своя специфіка. Наприклад, якщо у вас є власне складування або власне транспортування, не потрібно подавати документи щодо складування та транспортування. Але якщо це зовнішні операції, слід надати і договір на складування, і акт щодо складу, а також підтвердження факту сплати за цю послугу. Тобто не лише первинні документи, що стосуються вашого підприємства, але й первинні документи щодо обробки цієї операції.

3) Розрахункові документи та документи, що підтверджують якість продукції.

Ці документи, що підтверджують якість, надаються лише у випадку, якщо це є обов’язковим або це вказано в договорі між контрагентами. Подаються вони вичерпно в електронній формі. Тобто скануємо їх та зберігаємо в пдф-форматі (обсяг не повинен перевищувати 2 Мб для кожного документу).

4) Пояснення до цих документів.

Пояснення  мають бути дуже лаконічними, короткими і розкривати суть вашої операції. Тобто під час надання документів та пояснень щодо зупиненої ПН слід вказати не лише саму операцію, а й джерела, звідки ви взяли товари, які в подальшому продаєте.

Крім того, в постанові №117 чітко визначено: якщо є кілька заблокованих або зупинених ПН за одним договором з одним контрагентом та це є типові операції (тобто типові товари для вас), можна надати один комплект документів і одне пояснення. Тобто не розширяти до кожного пояснення за кожною податковою накладною.

">

 

Що далі?

У постанові №117 зазначено, якщо документи подано вчасно, то наступного дня за датою подання документів і отримання їх ДФСУ збирається комісія, яка буде розглядати ці документи.

Розглядатимуться ці документи протягом 5-ти днів: операції щодо платників податку, щодо блокування подальшого або реєстрації податкової накладної.

Регіональна комісія буде приймати рішення щодо реєстрації або блокування лише за ПН, обсяг постачання у платників податків яких становить до 30 млн грн за місяць (з урахуванням поточної податкової накладної). Якщо ж обсяг постачання перевищує 30 млн, то після рішення регіональної комісії ще буде рішення і центральної комісії, яка повинна його прийняти впродовж 7 робочих днів з дати отримання документів (але не раніше ніж прийме рішення регіональна комісія).

 

Коли податківці можуть відмовити у реєстрації?

Згідно з постановою №117, податкова служба має право відмовити у реєстрації. Проте існує лише три варіанти зупинення податкової накладної в подальшому (тобто її блокування):

1) неотримання копії документів;

2)  неотримання пояснень;

3)  копії документів, складені з порушенням законодавства.

Якщо комісія прийме рішення позитивне щодо реєстрації, то реєстрація настає або у день, коли прийнято та набрало чинності рішення комісії, або коли набрало чинності рішення суду за обговоренням ще й у судовому порядку рішення податкової служби.

Джерело: 7eminar.com

Рубрика: «Дебет-Кредит»/Новини порталу

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Новини порталу»