• Посилання скопійовано

Обмін інкасовими дорученнями в е-формі між банками та ДПС можуть відтермінувати

ДПСУ пропонує перенести на вісім місяців (до кінця вересня 2021 року) розробку програмного забезпечення щодо інформаційної взаємодії органів ДПС, Казначейства та банків у процесі передачі інкасових доручень в електронній формі

Обмін інкасовими дорученнями в е-формі між банками та ДПС можуть відтермінувати

16 січня 2021 року ДПСУ оприлюднила проєкт наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 18 травня 2020 року №217» (завантажити).

Нагадаємо, що Наказом №217 затверджено Порядок інформаційної взаємодії органів Державної податкової служби України та банків у процесі передачі інкасових доручень (розпоряджень) в електронній формі. А набрати чинності він має 31.01.2021 року. До цього часу ДПСУ мала розробити відповідне програмне забезпечення.

Проте, як зазначено у пояснювальній записці, "останнім часом до чинного законодавства України було внесено низку концептуальних змін, без впровадження яких продовження розробки відповідного програмного забезпечення протягом визначеного строку не вбачається можливим, а проведена у цьому напрямі робота взагалі може виявитися недоцільною, оскільки потребуватиме здійснення актуалізації". Зокрема:

  • започаткування функціонування ДПСУ у форматі єдиної юридичної особи,
  • запровадження єдиного рахунку для сплати податків до бюджету,
  • спрощення та уніфікація процедур заповнення і подання платниками податків до контролюючих органів звітності з ЄСВ та ПДФО шляхом їх об’єднання,
  • імплементація в Україні міжнародного стандарту ISO 20022,
  • поширення в Україні і cвіті коронавірусної хвороби COVID-19.

Тому проєктом пропонується перенести на вісім місяців (з 6 на 14 місяців, тобто до кінця вересня 2021 року) розробку програмного забезпечення щодо інформаційної взаємодії при формуванні органами ДПС інкасових доручень (розпоряджень) в електронній формі, перевірці Казначейством та/або його територіальними органами відповідності заповнення реквізитів таких документів, їх транспортуванні до банків платників з використанням телекомунікаційних мереж, засобів технічного та криптографічного захисту інформації відповідно до законодавства та з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг, а також при повідомленні органами Казначейства та банками платників про отримання таких документів, їх виконання (часткове виконання) або невиконання банками платників, відкликання інкасових доручень (розпоряджень) органами ДПС.

Зауваження та пропозиції до проєкту наказу можна надавати протягом 20 робочих днів з дня його оприлюднення у письмовій та/або електронній формі за адресою:

  • Державна податкова служба України, Львівська пл., 8, м. Київ,04053, e‑mail: n.yurkovska@tax.gov.ua,
  • Державна регуляторна служба України, вул. Арсенальна, буд. 9/11, м. Київ, 01011, е-mail: inform@dkrp.gov.ua. 

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Фінанси і банки/НБУ і банківська система

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «НБУ і банківська система»