Головна Усі новини Фінанси і банки Банки

Нацбанк врегулював застосування електронного підпису в банківській системі України

З метою визначення єдиних підходів до застосування електронного підпису в українській банківській системі Правління НБУ затвердило Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України

Як повідомляють у Нацбанку, його впровадження створює нормативно-правову базу для застосування безпаперових технологій при наданні банківських послуг та продовжує процес реалізації проекту Paperless, суть якого полягає в максимально можливій відмові від паперових документів під час обслуговування клієнтів банків.

Зокрема Положенням:

– визначаються види електронного підпису, які застосовуються у банківській системі України;

– встановлюються вимоги щодо застосування кожного з видів електронного підпису;

– встановлюються вимоги до створення та зберігання електронних документів у банківській системі.

Реалізація норм цього документу сприятиме:

– зменшенню собівартості банківських продуктів;

– підвищенню якості, зручності та швидкості обслуговування банками своїх клієнтів.

“Використання новітніх IT-технологій у банківській системі дає змогу досягнути суттєвого та швидкого зменшення непродуктивних витрат у банківській системі. Одним із важливих шляхів зменшення непродуктивних витрат, підвищення ефективності виконання банківських операцій та поліпшення якості обслуговування клієнтів є перехід до безпаперових технологій роботи з документами та впровадження безпечних технологій дистанційного надання банківських послуг, – зазначив начальник Управління організації документування управлінської інформації НБУ Віктор Носулько. – Відтак одним із найважливіших питань на цьому етапі є регулювання використання електронного підпису в банківській системі Україниˮ.

Він нагадав, що раніше Національний банк України уже:

  • передбачив право банків формувати кредитну документацію (справу) боржника з електронних документів;
  • надав можливість фізичним особам отримувати індивідуальні ліцензії (е-ліцензіі) на перерахування іноземної валюти за кордон для здійснення окремих валютних операцій, подаючи документи у паперовій або електронній формі;
  • унормував використання електронного підпису касового обслуговування клієнтів банків тощо.

Положення набирає чинності з 17 серпня 2017 року.

Джерело
Нацiональний банк України
Рубрика:
Фінанси і банки / Банки
Теги:
Електронний документ , Банки , Фінанси

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?