• Посилання скопійовано

Нова редакція Положення про реєстр застрахованих осіб - в проекті від ПФУ

Оприлюднено проект постанови ПФУ “Про внесення змін до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування”

Нова редакція Положення про реєстр застрахованих осіб - в проекті від ПФУ

15 листопада Пенсійний фонд оприлюднив проект постанови ПФУ "Про внесення змін до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування".

Таким чином, Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування буде викладено у новій редакціїПереглянути його можна тут>>

Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем даних та власником Реєстру застрахованих осіб. такий Реєстр забезпечує:

  • облік застрахованих осіб у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування та їх ідентифікацію;
  • накопичення, зберігання та автоматизовану обробку інформації про страховий стаж та заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію), про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • нарахування та облік виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Інформація з Реєстру застрахованих осіб надається безоплатно ПФУ та територіальними органами Пенсійного фонду  в паперовому та/або електронному вигляді:

- застрахованим особам, страхувальникам чи уповноваженим ними третім особам;

- органам державної влади, якщо запит зроблено у зв’язку зі здійсненням ними повноважень, визначених законом;

- іншим юридичним і фізичним особам за рішенням суду.

 Інформація з Реєстру застрахованих осіб формується за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру на підставі відомостей, що містяться у ньому, з присвоєнням індексного номера документу з фіксацією дати та часу його формування.

 Інформація надаватиметься в електронному вигляді застрахованим особам через термінали доступу, у тому числі автоматизовані, суб’єктів, підключених до інформаційних сервісів на веб-порталі  електронних послуг Пенсійного фонду України відповідно до договорів, укладених у порядку, встановленому законодавством про отримання інформації з систем, де здійснюється обробка інформації, вимоги щодо захисту якої встановлено законом, (зовнішні користувачі масових прикладних сервісів).

Передбачається, що постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування. 

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»