• Посилання скопійовано

Сервіс ПФУ «Електронна трудова книжка»: як користуватися працівникам та роботодавцям?

ПФУ розповів про правила використання сервісу «Електронна трудова книжка»

Сервіс ПФУ «Електронна трудова книжка»: як користуватися працівникам та роботодавцям?

Пенсійний фонд України на своїй сторінці у facebook розповідає наступне.

Електронна трудова книжка – зручний та доступний сервіс від Пенсійного фонду України.

Сервіс дозволяє подавати через вебпортал електронних послуг Фонду (portal.pfu.gov.ua) підписані кваліфікованим електронним підписом скановані копії паперових трудових книжок, інших документів, які підтверджують трудову діяльність працівника.

Впровадження електронної трудової книжки є передумовою для подальшої реалізації автоматичного призначення пенсії (без додаткового звернення) за фактом настання пенсійного віку.

Скановані копії паперових трудових книжок можуть подаватися роботодавцем або самим працівником.

Відомості про трудову діяльність обліковуються у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

***

Читайте також:

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»