• Посилання скопійовано

Затверджено умови та строки розгляду звернень громадян до органів Держпраці

24 січня набрали чинності Накази Мінсоцполітики, яким затверджено умови і строки розгляду звернень громадян до органів Держпраці

Затверджено умови та строки розгляду звернень громадян до органів Держпраці

24 січня 2017 року набрали чинності  два Накази Мінсоцполітики (від 16.11.2016 р. № 1338 та від 16.11.2016 р. № 1339)  (опубліковано в "Офіційному віснику України" №7).

 

Розгляд звернень та організації особистого прийому громадян у Держпраці

Наказом Мінсоцполітики №1339 затверджено Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Держпраці та її територіальних органах. За ним громадяни мають право звертатися до Держпраці та її територіальних органів із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

У зверненні зазначаються:

  • прізвище, ім’я, по батькові;
  • місце проживання громадянина;
  • викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано особою (групою осіб) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або інформацію про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, зі змісту яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті Держпраці та її територіальних органів.

Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові й неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів з дня їх отримання. Загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 календарних днів.

 

Запит на отримання публічної інформації від Держпраці

Наказом Мінсоцполітики №1338 затверджено форму запиту на отримання публічної інформації від Держпраці та Порядок складення, подання та розгляду запитів на отримання публічної інформації, розпорядниками якої є Держпраці.

Зазначимо, що запит на отримання зазначеної інформації подається до Держпраці та її територіальних органів фізичною або юридичною особою, об'єднаннями громадян без статусу юрособи, крім суб'єктів владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій.

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»