• Посилання скопійовано

Унормовано оформлення матеріалів про порушення законодавства про захист прав споживачів

Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.05.2012 р. №601 «Про затвердження Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення»

Міністерство економічного розвитку і торгівлі наказом від 22.05.2012 р. №601 затвердило Інструкцію з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення.
Інструкція встановлює порядок оформлення матеріалів та розгляду справ про адміністративні правопорушення посадовими особами Держінспекції з питань захисту прав споживачів та її територіальних органів, пов’язані з порушенням законодавства про захист прав споживачів, запобігання та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення та державний ринковий нагляд у межах сфери своєї відповідальності.
При вчиненні особами адміністративних правопорушень уповноважена на те посадова особа органу з питань захисту прав споживачів відповідно до ст. 255 Кодексу про адмінправопорушення складає протокол про адміністративне правопорушення, якщо ці порушення за своїм характером не тягнуть за собою відповідно до закону кримінальної відповідальності.
Якщо правопорушення вчинено кількома особами, протокол про адмінправопорушення складається на кожну особу окремо.
Уповноважені посадові особи складають протоколи про адмініправопорушення у випадках:
— порушення законодавства про захист прав громадян-споживачів (ст. 155, 1552, ч. 2 ст. 156, ст. 1561, 1562, 167 Кодексу про адмінправопорушення — щодо правопорушень під час реалізації продукції промисловими підприємствами громадянам-споживачам (крім правопорушень щодо лікарських засобів та порушень санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм), ст. 1681 Кодексу (крім правопорушень щодо лікарських засобів та порушень санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм), ст. 1682, 170 Кодексу — щодо правопорушень під час транспортування, зберігання і використання продукції, призначеної для реалізації громадянам-споживачам (крім правопорушень щодо лікарських засобів та порушень санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм), ст. 1701 Кодексу — щодо правопорушень під час реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг громадянам-споживачам, ст. 172 Кодексу — стосовно порушень на підприємствах (в організаціях) торгівлі, громадського харчування, сфери послуг і громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю, ст. 1882 Кодексу);
— порушення законодавства про ринковий нагляд і загальну безпечність продукції (ст. 18837 Кодексу).
Інструкцією встановлені нюанси оформлення матеріалів про адмінправопорушення та особливості розгляду справ.
Крім того, у додатку до Інструкції затверджено Протокол про адміністративне правопорушення (дод. 1), Журнал обліку справ про адміністративні правопорушення (дод. 2) та Постанова по справі про адміністративне правопорушення (дод. 3).

Автор: Хоміцка Маріанна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Захист прав споживачів

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Захист прав споживачів»