• Посилання скопійовано

Вимоги до оформлення скарги до ДПС

Які вимоги до оформлення скарги та наслідки недотримання зазначених вимог?

Вимоги до оформлення скарги (заяви) визначено у пункті 4 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджене наказом ДПАУ від 23 грудня 2010 року №1001 і зареєстроване у Міністерстві юстиції України 06.01.11 р. за №10/18748). Так, пунктом 4 Положення визначено, що у скарзі мають бути зазначені:

а) прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання фізособи — платника податку, для юрособи — платника податку — найменування, місцезнаходження, а також адреса, на яку слід надіслати рішення за скаргою;

б) найменування органу ДПС, яким видано податкове повідомлення-рішення про визначення суми грошового зобов’язання платника податків або будь-яке інше рішення органу ДПС, що оскаржується, дата і номер, назва податку, збору або штрафної (фінансової) санкції та сума;

в) суть порушеного питання, прохання чи вимоги й обґрунтування незгоди платника податків зі сумою грошового зобов’язання, визначеною органом ДПС у податковому повідомленні — рішенні, або незгоди з іншим рішенням органу ДПС;

г) про повідомлення чи неповідомлення відповідного органу ДПС про подання скарги органу ДПС вищого рівня;

ґ) підпис фізособи — платника податку, для юрособи — платника податку — підпис керівника або особи, яка виконує обов’язки керівника юрособи — платника податку. Якщо скарга в інтересах фізособи — платника податку або юрособи — платника податку подається її представником, то до скарги долучається копія довіреності, оформленої відповідно до вимог законодавства. Підпис представника юрособи — платника податку на скарзі має бути скріплений печаткою юрособи — платника податку;

д) перелік документів і розрахунків, що додаються до скарги, у разі надсилання скарги поштою додається опис укладеного та повідомлення про вручення.

Скарга, оформлена без дотримання вимог, зазначених у підпункті «ґ» пункту 4, або оформлена без дотримання вимог, зазначених у підпунктах «а»— «г» пункту 4 цього Положення, що не дає змоги розглянути скаргу по суті, повертається особі, яка її подала (надіслала), з відповідними роз’ясненнями не пізніше п’яти днів з дня отримання такої скарги (пункт 5 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби).

 

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»