• Посилання скопійовано

Для отримання ЕЦП від АЦСК ІДД ДФС слід використовувати нові реєстраційні документи

Податківці нагадали, які документи наразі слід подавати для отримання ЕЦП від АЦСК ІДД ДФС

Для отримання ЕЦП від АЦСК ІДД ДФС слід використовувати нові реєстраційні документи

ДФС у Запорізькій області розповідає, що у зв’язку з набранням 07.11.2018 р. чинності Закону України від 05.10.2017 р. №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» затверджено нові форми реєстраційних документів:

  • Договір про надання електронних довірчих послуг;
  • Реєстраційна картка для фізичної особи;
  • Реєстраційна картка для юридичної особи;
  • Додаток до Реєстраційної картки;
  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
  • Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису необхідно використовувати з 07 листопада 2018 року.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можна у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису».

***

Читайте також:

Джерело: ДФС у Запорізькій області

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»