• Посилання скопійовано

Як зараз оформити із податківцями «електронні стосунки»?

В планах в Мінфіну спросити укладання між суб'єктами господарювання і ДПС Договору про визнання електронних документів. Але поки що треба це робити за старими правилами. Які вони і як вони найближчим часом зміняться?

Як зараз оформити із податківцями «електронні стосунки»?

Нагадаємо, що 23 січня 2020 року ДПСУ оприлюднила проект наказу Мінфіну, яким викладено в новій редакції Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами. Про це ми писали тут.

Зокрема, змінами передбачається, що приєднання до Договору про визнання електронних документів  здійснюватиметься шляхом надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг. Підтвердженням про приєднання автора до Договору є отримання автором відповідної квитанції про прийняття контролюючим органом такого документа. 

Ось так просто, але це буде після того, як цей проект стане наказом. 

Існуючі ж правила наступні. 

ДПС у м. Києві нагадує, що відповідно до Порядку №557 юридичні особи, самозайняті особи, податкові агенти, контролюючі органи, органи державної влади, органи місцевого самоврядування набувають статусу суб’єкта електронного документообігу з дати укладення Договору про визнання електронних документів (далі – Договір), шляхом приєднання до нього на підставі Заяви про приєднання до Договору, яка направляється протягом операційного дня у визначеному форматі (стандарті) засобами телекомунікаційного зв’язку до контролюючого органу за основним місцем обліку платника.

При заповненні реквізитів Заяви про приєднання до Договору, зазначаються наступні дані:

  • дата та номер Заяви про приєднання до Договору;
  • дата та номер Договору – реквізити Договору, який оприлюднено на офіційному веб-порталі ДПС;
  • код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта, найменування (або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) для фізичних осіб) платника;
  • в особі – прізвище, ім’я та по батькові керівника (для фізичної особи – підприємця – його ПІБ);
  • що діє на підставі:
  • для юросіб – вид установчого документу (статут підприємства або інший установчий документ), відомості про яких включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань  (із зазначенням дати внесення);
  • для фізосіб – підприємців – «зареєстрований як фізична особа – підприємець, про що містяться відомості в ЄДР» (із зазначенням дати внесення);
  • для фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність – закон, на підставі якого особа здійснює незалежну професійну діяльність, про що внесено запис до відповідного реєстру (із зазначенням дати);
  • код за ЄДРПОУ та найменування контролюючого органу – код за ЄДРПОУ та найменування контролюючого органу, зазначений у Договорі, розміщеному на офіційному веб-порталі ДПС в залежності від того до якого Договору приєднується платник;
  • за адресою – адреса субсайту офіційного веб-порталу ДПС, за якою оприлюднено Договір, а саме:
  • е-mail Автора – поштова скринька платника, яка використовується платником для листування з контролюючими органами та повідомляється шляхом внесення адреси електронної пошти до облікових даних автора.

Джерело: ДПС у м. Києві

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»