• Посилання скопійовано

Чому своєчасно не приходять квитанції №2 про подання звіту з ЄСВ - відповідає ДФС

Квитанція №2 свідчить лише про те, що дані зі звіту завантажено до Реєстру застрахованих осіб, ведення якого покладено на Пенсійний фонд. А отже, надання роз’яснень щодо квитанції № 2 належить до компетенції органів ПФУ

Чому своєчасно не приходять квитанції №2 про подання звіту з ЄСВ - відповідає ДФС

ДФС у м. Києві на своїй сторінці на Facebook відповіли на це запитання наступним чином.

Спочатку податківці нагадали, що порядок формування та подання страхувальниками звіту з ЄСВ затверджено наказом Мінфіну від 14.04.2015 р. №435. Згідно з ним,  звітність з ЄСВ до фіскальних органів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на облік у фіскальних органах в один із таких способів:

  • засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації ЕЦП відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством (у разі подання електронного звіту він надсилається не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає граничний строк подання звіту, передбачений Законом № 2464;
  • на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;
  • на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти; 
  • надсилання поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення за умови, що у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти.

Водночас відомості зі Звітів страхувальників передаються до Пенсійного фонду згідно з Порядком обміну інформацією між Міністерством доходів і зборів України, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування

Підтвердженням поданої звітності є квитанція № 1 та квитанція № 2.

Квитанція №1 свідчить про те, що Звіт страхувальника успішно прийнято для подальшого опрацювання. Також зазначена квитанція містить інформацію, що за результатами приймання та обробки електронного Звіту в Пенсійному фонді України буде сформовано другу квитанцію, що буде надіслана на електронну адресу, з якої було відправлено Звіт.

Квитанція №2 містить інформацію про результат обробки Звіту і повідомляє про внесення чи невнесення відомостей зі звітності страхувальника до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Реєстр застрахованих осіб).

Таким чином квитанція № 2 свідчить лише про те, що дані зі звіту завантажено до Реєстру застрахованих осіб, ведення якого покладено на Пенсійний фонд України відповідно до п. 1 частини першої ст. 12-1 Закону № 2464-VI.

Враховуючи зазначене, надання роз’яснень щодо квитанції №2 належить до компетенції органів Пенсійного фонду України.

Нагадаємо, що в започаткованій на офіційній сторінці ДФС у м. Києві у facebook рубриці «ПЛАТНИКІВ ЦІКАВИТЬ» публікуються відповіді на актуальні питання платників у сфері оподаткування.  Щоб задати власне, питання достатньо перейти за посиланням>>

Головне управління ДФС у м. Києві звертає увагу, що вказана відповідь не є офіційною консультацією, а слугує інформаційною допомогою для платників податків. Щоб отримати індивідуальну податкову консультацію, радимо звернутись з офіційним письмовим зверненням до ГУ ДФС у м. Києві. 

Джерело: ДФС у м. Києві

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»