• Посилання скопійовано

Закриття періоду в 1С – як це зробити покроково: «7 хвилин» з Іриною Глопіною

Поговоримо у черговому випуску, як коректно зробити закриття періоду



Сьогодні робимо зведення звіту по закриттю періоду. Для цього спочатку зробимо проведення документів.

Обираємо наш період (грудень) або ж, якщо ви ніколи цього не робили, тоді без обмеження залишаємо «пташки». Для того, щоб коректно провели всі документи, партійний ваш облік та ваша сума по собівартості була відповіднішою, натискаємо «Виконати». В цьому випадку 1С почне перепроводити всі ваші документи та буде в діалоговому вікні відображати ваші помилки. Краще звичайно ж їх буде змінити, виправити помилки, та знову запустити цю операцію. Після цього натискаємо «Закрити» діалогове вікно.

Переходимо до закриття періоду. Відкриваємо «Операції» – «Регламентні операції» – «Закриття місяця». У мене вже зроблено 9 місяців. Взагалі рекомендую це робити хоча б поквартально. Якщо ж ви не робили в цьому році, то робите помісячно 12 закриттів місяця. У нашому випадку ми робимо 10, 11 та 12. Зверніть увагу, що важлива не тільки дата, але й час – «23.59.59», щоб втягнулися всі необхідні документи.

Цю обробку можемо робити в три етапи:

  • окремо робити амортизацію, залишаючи «пташки» тільки на ній;
  • можемо робити курсові різниці, залишаючи «пташки» лише тут;
  • третій блок, останній, це вже разом з переоцінками запасу.

Я роблю все в одному документі, тому відмічаю всі «пташки» необхідні та натискаю «ОК». Проводжу наш документ.

Десятий місяць зробили, робимо одинадцятий. Нагадуємо, що час так само дуже важливий. Ставимо відповідні «пташки», натискаємо «ОК». І останній наш грудень місяць закриваємо – «31.12.2019 23:59:59», відповідні «пташки» та «ОК».

Якщо необхідно щось змінити в одному зі закриттів місяця, якісь проводки чи суми, можемо виділити необхідний наш період, "провалитися" в проводки та змінити необхідні або рахунки, або суми, та звести «ОК». Тільки через «пташку» «Ручне коригування», без нього ви не зможете змінити даний документ.

Все, з закриттям місяця ми закінчили. Переходимо тепер до основного питання: «Операції» – «Регламентні операції» – «Закриття фінансового результату». Через «+» робимо новий документ. Так само «31.12.2019 23:59:59», час так само важливий, назва підприємства, та ставимо «пташки» закривати наш 79 рахунок та 44, для того щоб програма сама автоматично зробила всі закриття, натискаємо «ОК». Все, наше закриття місяця зроблено.

Тепер необхідно перевірити, що твориться у нас в нашій обортці. Запускаємо їх за відповідний період (рік). За необхідності можемо зняти галочку за субрахунками, щоб вони нам не заважали, та сумувати звіт. Перевіряємо коректність нарахування амортизації. Якщо ви коректно ввели ввід в експлуатацію основного засобу, він автоматично при закритті періоду сам нарахує амортизаційні відрахування. Дивимося рахунок 44 та всі закриття доходів та витрат. Все добре. У нас сформований коректно звіт, підготовлений для фінансових звітів та податкових, можемо переходити до нього.

В нашому випадку рекомендую ще після того, як ви подали всю звітність, обов’язково зробити таку операцію як «Заборона зміни даних», виставляємо на нашу дату та натискаємо «ОК». Напевно,  багато хто з вас стикався з тим, що за період, після того як ви щось зробили, закрили період, у вас раптом щось змінилося, з’явились якісь залишки. Саме тому ми ставимо заборону редагування даних, тоді у вас ніколи тут не вилізе зайвих цифр і період буде закритий коректно назавжди.

Джерело: 7eminar.com

Рубрика: «Дебет-Кредит»/Новини партнерів

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Новини партнерів»

  • Хмарні сервіси: переваги для бізнесу
    Раніше для роботи з великими обсягами інформаціями потрібна була потужна комп’ютерна техніка. Її регулярно необхідно було оновлювати, тримати штат спеціалістів, які б стежили за працездатністю електроніки
    05.03.202480
  • 5 причин вибрати iPhone 15 Plus для роботи
    Смартфон для роботи має бути збалансованим: достатньо потужним для вирішення професійних задач і водночас простим у керуванні. Як, наприклад, Епл Айфон з продуманою до дрібниць операційкою
    25.02.202414
  • Планшет для бухгалтерії: у чому користь цього пристрою
    Ведення бухгалтерського обліку – це громіздка та об’ємна справа. Зазвичай бухгалтери на великих підприємствах працюють за персональними комп’ютерами, на котрі встановлено ліцензійні програми для обліку та аудиту
    05.01.20242581
  • Фінанси у фокусі: найгарячіші тренди роботи для бухгалтерів у різних містах від експертів Jooble
    Сфера фінансів та бухгалтерії в Україні розвивається навіть під час війни. Розповідаємо про бухгалтерські тренди ринку праці та рівні доходів у різних містах
    29.12.202344
  • Навіщо бухгалтеру Макбук?
    Бухгалтер — працівник, на якому тримається фінансова, облікова та статистична складова бізнесу, а його головний інструмент — персональний комп’ютер. Його робота часто передбачає професійну активність 24/7, крім потужного компа з усіма потрібен ще й лептоп
    27.11.2023551