• Посилання скопійовано

Розпочав роботу Сервісний центр обслуговування учасників ринків фінпослуг

Для зручності у Центрі зосереджено основні напрямки, за якими здійснюється робота Центру, а саме: реєстрація вхідної кореспонденції, обслуговування юридичних та фізичних осіб

Розпочав роботу Сервісний центр обслуговування учасників ринків фінпослуг

    З 2 липня 2013 року у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (далі – Нацкомфінпослуг), розпочав свою роботу Сервісний центр обслуговування учасників ринків фінансових послуг (далі – Центр).

      Для зручності учасників ринків фінансових послуг у Центрі зосереджено основні напрямки, за якими здійснюється робота Центру, а саме: реєстрація вхідної кореспонденції, обслуговування юридичних та фізичних осіб.

      У залі для роботи з фізичними особами споживачі фінансових послуг можуть отримати інформативну та/або консультативну допомогу щодо:

- оформлення та подачі звернень (заяв, скарг, клопотань) громадян;

- строків прийняття рішень за результатами опрацювання відповідних звернень (заяв, скарг, клопотань) громадян;

- попереднього запису на прийом до Голови та членів Нацкомфінпослуг.

      Також у цьому залі здійснюється прийом та реєстрація звернень (заяв, скарг, клопотань) громадян.

      У залі для роботи з юридичними особами учасники ринків фінансових послуг можуть отримати інформативну та/або консультативну допомогу щодо:

- нормативно-правових актів, які регламентують порядок та особливості надання будь-якої адміністративної послуги, що надаються Нацкомфінпослуг;

- порядку подачі до Нацкомфінпослуг заяв на отримання цих послуг;

- переліку документів, необхідних для отримання відповідної послуги та правильності їх оформлення;

- вартості (у випадку встановлення плати) чи безоплатності послуги;

- комплектності документів, необхідних для отримання відповідної послуги;

- строків прийняття рішень за результатами опрацювання відповідних документів та порядку їх опрацювання;

- переліку підстав для прийняття рішення про відмову в наданні послуги або про залишення заяви без розгляду.

       Також у цьому залі здійснюється видача оформлених результатів адміністративної послуги та повернення пакета документів на підставі відповідної заяви.

У залі реєстрації вхідної кореспонденції здійснюється прийом та реєстрація кореспонденції, згідно з порядком, встановленим у Нацкомфінпослуг.

Режим роботи Центру:

Пн.- Чт. – з 09.00 до 18.00

Пт. – з 09.00 до 16.45

Сб. – Нд. – вихідний

Обідня перерва – з 13.00 до 13.45

      Координацію роботи Центру здійснює модератор, телефон для довідок – 234-39-46, 234-99-07.

На підставі: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг

Рубрика: Фінанси і банки/Власні фінанси

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Власні фінанси»