• Посилання скопійовано

Працевлаштування працівника: яким має бути пакет документів?

Фахівці Держпраці нагадали, яким чином документально оформити прийняття працівника на роботу

Працевлаштування працівника: яким має бути пакет документів?

Держпраці у Львівській області повідомила, що за ст. 24 КЗпП при укладенні трудового договору громадянин зобов’язаний подати:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу,
  • трудову книжку,
  • у випадках, передбачених законодавством – документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), стан здоров’я та інші документи.

Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому КМУ.

Тобто при прийнятті працівника на роботу необхідні наступні документи:

  1. заява працівника та наказ роботодавця про прийняття на роботу,
  2. повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу,
  3. запис у трудову книжку про прийняття на роботу, та ознайомлення працівника із умовами праці, посадовою інструкцією та правилами трудового розпорядку.

***

Читайте також:

Джерело: Держпраці у Львівській області

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»