• Посилання скопійовано

Електронний документообіг з охорони праці: проєкт порядку знову доопрацювали

Профспілки вдруге оприлюднили для обговорення доопрацьований проєкт Порядку впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці

Електронний документообіг з охорони праці: проєкт порядку знову доопрацювали

На сайті СПО об’єднань профспілок України повторно розміщено проєкт наказу Мінекономіки „Про затвердження Порядку впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці”.

Завантажити текст проєкту Порядку можна тут>>

Вперше його було опубліковано у лютому 2021 року, про що ми розповідали тут. А перше доопрацювання відбулося у квітні (про це тут).

Що доопрацьовано цього разу, профспілки, на жаль, не вказали.

За проєктом, цей Порядок буде обов’язковим для всіх роботодавців, які шляхом видання відповідного наказу прийняли рішення щодо впровадження електронного документообігу документів, створення та використання яких передбачено  нормативно-правовими актами з охорони праці (далі –  НПАОП).

Одночасно з прийняттям цього рішення роботодавець зобов’язаний затвердити:

  • перелік документів, ведення яких передбачається у електронній формі (далі – Перелік);
  • порядок створення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, оброблення, використання та знищення документів, зазначених у Переліку.

У разі прийняття рішення про організацію електронного документообігу документів, створення та використання яких передбачено НПАОП, роботодавець зобов’язаний забезпечити:

  • строк зберігання електронних документів у сфері охорони праці, не менший від строку, встановленого для відповідних документів, визначених НПАОП, у тому числі шляхом використання електронних підписів у форматі, придатному для тривалого архівного зберігання;
  • можливість вільного ознайомлення працівників з документами, якщо така можливість передбачена НПАОП;
  • надання посадовим особам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці та його територіальних органів у передбачених законодавством випадках примірників електронних документів, які відповідають вимогам до форматів даних електронного документообігу, встановлених законодавством.

У випадках, коли відносно документів, віднесених до Переліку, НПАОП або визначеної ними форми документу передбачено проставлення особистого підпису визначеної НПАОП особи,  накладається електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису такої особи.

Згідно з проєктом цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»