• Посилання скопійовано

Підприємство тимчасово перемістилося в іншу місцевість: як подавати заяви-розрахунки для фінансування лікарняний?

ФСС рекомендує переміщеним страхувальникам подавати заяви-розрахунки в паперовому вигляді до найближчого відділення будь-якого управління виконавчої дирекції Фонду. Працівниками цього відділення проводиться звірка документів з метою недопущення помилок, потім будуть відскановані документи і направлені до відділення, де перебуває на обліку страхувальник

Підприємство тимчасово перемістилося в іншу місцевість: як подавати заяви-розрахунки для фінансування лікарняний?

Фонд соціального страхування України надає роз’яснення щодо фінансування страхувальників, що перебувають на обліку у відділеннях, які фізично не функціонують, але управління, до складу яких вони входять, продовжують виконувати свої функції під час воєнного стану

Відповідно до пункту 4 Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду від 19.07.2018 р. №12 (далі – Порядок №12), фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України або їх відділеннями.

Підставою для фінансування страхувальників робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення та окремих виплат потерпілим на виробництві за їх видами.

Фінансування страхувальників, які перебувають на обліку в тих відділеннях, які фізично не функціонують, здійснюється безпосередньо через управління або відділення, які виконують функції відділень, які тимчасово не працюють, відповідно до наказів керівників управлінь.

Звертаємо увагу, що при здійсненні фінансування страхувальників необхідно тримати з бухгалтерами постійний зв’язок та бути впевненими щодо можливості страхувальників перерахувати кошти на рахунки застрахованих осіб.

У разі, якщо страхувальники, в тому числі ФОП, перемістилися на іншу територію і при цьому перебувають на обліку в ЄІАС в іншому відділенні, але поки не мають можливості звернутися до суб’єктів надання адміністративних послуг Міністерства юстиції України для здійснення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу або ФОП, а саме зміни місцезнаходження, та не можуть подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді, рекомендуємо таким страхувальникам подавати заяви-розрахунки в паперовому вигляді до найближчого відділення будь-якого управління виконавчої дирекції Фонду. Працівниками цього відділення проводиться звірка документів з метою недопущення помилок. Після цього працівники відділення сканують документи і направлять до відділення, де перебуває на обліку страхувальник.

Джерело: Фонд соціального страхування України

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»