• Посилання скопійовано

У 2018-2019 роках ПФУ проведе інвентаризацію призначених пенсій

Це передбачено проектом постанови ПФУ, яким пропонується затвердити Порядок проведення у 2018-2019 роках інвентаризації пенсійних справ

У 2018-2019 роках ПФУ проведе інвентаризацію призначених пенсій

Згідно з проектом постанови ПФУ «Про проведення інвентаризації пенсійних справ» (завантажити), пропонується доручити начальникам головних управлінь ПФУ в  областях та Києві забезпечити проведення інвентаризації пенсійних справ та особових рахунків одержувачів пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) до 31 серпня 2019 року (крім пенсійних справ внутрішньо переміщених осіб).

Порядок проведення у 2018-2019 роках інвентаризації пенсійних справ викладено у цьому ж проекті постанови. Ним передбачено, що під час інвентаризації буде перевірятися і документально підтверджуватися:

  1. фактична наявність пенсійних справ та особових рахунків одержувачів пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), їх відповідність даним обліку, даним контрольно-інвентаризаційної відомості;
  2. комплектність документів, що знаходяться в пенсійній справі;
  3. наявність в пенсійних справах копій документів, що підтверджують вік особи, місце проживання (перебування), особливий статус тощо;
  4. правильність обчислення розміру пенсійних виплат, в тому числі з урахуванням відомостей реєстру застрахованих осіб, зокрема, про працевлаштування особи;
  5. відповідність інформації, що обробляються в базах даних, відомостям пенсійної справи та особового рахунку (зазначення прізвища, імені, по батькові, дати народження одержувача пенсії (щомісячного довічного грошового утримання), непрацездатних членів його сім’ї, померлих годувальників, місця проживання, реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  6. дотримання порядку відшкодування надміру виплачених сум пенсій, що підлягають поверненню, наявність виконавчих документів, на підставі яких здійснюється відрахування з пенсії, правильність визначення дати, по яку слід здійснювати відрахування;
  7. відповідність виплачених сум розмірам призначеної (перерахованої) пенсії (щомісячного довічного грошового утримання) та здійсненим з неї утримань, відрахувань.

На сьогодні Департамент пенсійного забезпечення до 1 вересня 2018 року має завершити узгодження цього проекту постанови для її затвердження та подання на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

Планується, що ця постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Пенсії

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Пенсії»