• Посилання скопійовано

Які види послуг ПФУ надає в електронній формі через свій портал?

Мінсоцполітики навело перелік послуг для громадян та роботодавців, які можна отримати на сайті е-послуг ПФУ

Які види послуг ПФУ надає в електронній формі через свій портал?

За інформацією Мінсоцполітики, більшість послуг Пенсійного фонду України кожен громадянин і роботодавець може сьогодні отримати в електронній формі через особистий кабінет на веб-порталі електронних послуг Фонду:

– для громадян:

  • подання заяв на призначення та перерахунок пенсій;
  • електронна взаємодія з Фондом з питань призначення та перерахунку пенсій,
  • подання заяв про внесення змін до електронної пенсійної справи;
  • оформлення пенсійного посвідчення;
  • доступ до електронної пенсійної справи (для пенсіонерів);
  • подання сканованих копій трудової книжки, інших даних для оцифрування трудової діяльності;
  • перегляд та отримання відомостей про виплачену заробітну плату, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж;
  • формування в електронному вигляді довідок та/або витягу з реєстру застрахованих осіб з використанням перевірочних кодів;
  • перегляд електронних лікарняних в Електронному реєстрі листків непрацездатності;
  • внесення/зміни/уточнення даних в реєстрі застрахованих осіб;
  • послуга «пенсійний калькулятор» – проведення прогнозного розрахунку майбутньої пенсії;
  • подання запитів для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник одержить під час особистого звернення до органів Фонду;
  • дистанційний запис на прийом в сервісні центри;
  • заповнення аплікаційних форм для подачі заяв, скарг, пропозицій, запитів в електронній формі тощо;
  • одержання та перегляд повідомлень від Фонду;
  • отримання інформації про стан опрацювання звернень до Фонду;
  • замовлення послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення;

– для роботодавців:

  • доступ до інформації з реєстру застрахованих осіб про працівників за період перебування особи у трудових відносинах із цим роботодавцем;
  • стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника;
  • перегляд сформованих електронних лікарняних працівників в Електронному реєстрі листків непрацездатності, формування відповідних розрахунків;
  • одержання інформації, необхідної для здійснення оплати тимчасової непрацездатності;
  • подання даних для оцифрування трудової діяльності працівників.

Увійти до особистого кабінету можна за допомогою кваліфікованого електронного підпису, або засобів Інтегрованої системи електронної ідентифікації (GOV ID) з використанням технологій BankID та MobileID.

Найближчим часом для входу на вебпортал електронних послуг Пенсійного Фонду заплановано впровадження технології віддаленого кваліфікованого електронного підпису Смарт-Дія.

Доступ до електронних сервісів Фонду також можна отримати через мобільний додаток «Пенсійний фонд», який є в Goоgle Play та AppStore. Крім того, завершується інтеграція сервісів Пенсійного Фонду з мобільним додатком ДІЯ.

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: Міністерство соціальної політики

Рубрика: Праця та соціальний захист/Пенсії

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Пенсії»