• Посилання скопійовано

Претенденти на посади з підвищеним корупційним ризиком проходять спецперевірку

Організація спецперевірки покладається на керівника органу, на зайняття посади в якому претендує особа

Претенденти на посади з підвищеним корупційним ризиком проходять спецперевірку

Кабмін затвердив Порядок проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад, що передбачають заняття відповідального чи особливо відповідального становища, і посад з підвищеним корупційним ризиком.

Згідно з постановою від 25 березня 2015 р. №171, посадами, які передбачають заняття відповідального чи особливо відповідального становища, є:

— посади, передбачені ч. 1 ст. 9 Закону про держслужбу;

— 1 — 3 категорії посад держслужбовців і посадових осіб місцевого самоврядування;

— посади суддів, прокурорів і слідчих;

— посади, що підлягають заміщенню вищим офіцерським складом військовослужбовців;

— посади керівників, заступників керівників держорганів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, їх апаратів і самостійних структурних підрозділів;

— посади керівників, заступників керівників органів влади АР Крим, держорганів, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, м. Києва або м. Севастополя;

— посади керівників держорганів, органів влади АР Крим, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст республіканського в АР Крим чи обласного значення, районів у місті, міст районного значення.

Перелік посад з підвищеним корупційним ризиком затверджується Національним агентством з попередження корупції.

За загальним правилом організація спецперевірки покладається на керівника органу, на зайняття посади в якому претендує особа. При цьому спеціальній перевірці підлягають відомості щодо:

1) наявності судового рішення, що набрало законної сили, згідно з яким особа притягнута до кримінальної відповідальності, а також наявності судимості, її зняття, погашення;

2) факту, що особа піддана, піддавалася раніше адміністративним стягненням за пов'язані з корупцією правопорушення;

3) достовірності відомостей, зазначених у декларації особи;

4) наявності в особи корпоративних прав;

5) стану здоров'я, освіти, наявності наукового ступеня, вченого звання;

6) ставлення особи до військового обов'язку;

7) наявності в особи допуску до держтаємниці;

8) поширення на обличчя люстраційного заборони обіймати відповідну посаду.

Джерело: Всеукраїнська асоціація кадровиків

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»