• Посилання скопійовано

Увага! ДРС погодила проект наказу Мінфіну щодо нових АН та РК до них

ДРС погодила редакцію проекту наказу щодо нових форм АН та РК до них після врахування Мінфіном зауважень та пропозицій від учасників ринку. Але тексту затвердженого Наказу поки ще не має

Увага! ДРС погодила проект наказу Мінфіну щодо нових АН та РК до них

За повідомленням ДРС вона погодила проект наказу Мінфіну щодо затвердження форм та порядків:

  • заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів;
  • акцизної накладної та розрахунку коригування акцизної накладної;
  • заявки на поповнення (коригування) залишку пального;
  • заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового.

При цьому ДРС погодила редакцію цього проекту наказу після врахування Міністерством фінансів України зауважень та пропозицій від учасників ринку. Звертаємо увагу! Тексту затвердженого Наказу поки ще не має.

 

Які були зауваження та пропозиції до нової форми АН та РК до неї

Під час роботи над цим кейсом ДРС отримала зауваження від ДП «НАЕК «Енергоатом», які стосувалися необхідності врегулювання питань надання права заповнення акцизних накладних/розрахунку коригувань (АН/РК) філіями та відокремленими структурними підрозділами суб’єктів господарювання, адже для великих платників податків, що мають розгалужену структуру, позбавлення права складання АН/РК структурних підрозділів, якими безпосередньо здійснюється фактичне переміщення палива, його облік та контроль, призведе до ще більшого ускладнення).

Крім того, були зауваження від ПАТ «Укртатнафта», які стосувались необхідності врегулювання питань щодо:

  • регламентування порядку заповнення зведеної акцизної накладної, з урахуванням особливостей постачання палива, як це передбачено положеннями п. 1 Розділу II проекту Порядку та вимогами п. 231.3 ПКУ;
  • регламентування порядку транспортування палива, обсяги яких увійдуть до зведеної акцизної накладної;
  • застосування різних облікових одиниць при здійсненні обліку нафтопродуктів та під час подання відповідних аналітичних даних до систем ДФС;
  • врегулювання порядку транспортування палива, обсяги яких увійдуть до зведеної акцизної накладної;
  • конкретизації, що саме необхідно зазначати в акцизній накладній – номер кожної вагоно-цистерни або номер составу;
  • визначення можливості зазначення в акцизних накладних даних тимчасових, попередніх та періодичних митних декларацій.

Зважаючи на велику кількість зауважень та пропозицій від усіх сторін, ДРС ініціювала проведення наради між представниками Мінфіну, ДФС та ПАТ «Укртатнафта» з метою напрацювання найбільш ефективної редакції проекту Порядку, а також досягнення якнайшвидшого результату при доопрацюванні проекту наказу в цілому. 

***

Читайте також: 

Джерело: Державна регуляторна служба України

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»