• Посилання скопійовано

Верифікація держвиплат: як Мінфін отримуватиме інформацію про доходи фізосіб?

Мінфін оприлюднив проект нового Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків інформації, необхідної для здійснення верифікації та моніторингу державних виплат

Верифікація держвиплат: як Мінфін отримуватиме інформацію про доходи фізосіб?

У зв’язку з набранням чинності 21 грудня 2019 року Закону «Про верифікацію та моніторинг державних виплат» виникла необхідність привести до норм чинного законодавства та викласти у новій редакції Порядок отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків інформації, необхідної для здійснення верифікації та моніторингу державних виплат.

З огляду на це, 20 лютого 2020 року Мінфін оприлюднив для обговорення проект свого наказу «Про затвердження Порядку надання Державною податковою службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про доходи фізичних осіб на запити Міністерства фінансів України»  (завантажити).

Завантажити проект нового Порядку можна тут>>

Цей Порядок регламентує обмін інформацією між суб’єктами інформаційних відносин, правила складання та подання Мінфіном до ДПС запитів щодо отримання з Державного реєстру інформації про доходи фізичних осіб, а також формування та надання відповідей на такі запити.

В інформаційній взаємодії задіяні системи:

  • Мінфіну – Інформаційно-аналітична платформа;
  • ДПС – Державний реєстр.

Структура та формати запитів і відповідей на запити, що передаються та приймаються в процесі інформаційної взаємодії, форма журналів обліку запитів та відповідей на запити, вимоги до використання кваліфікованого електронного підпису визначаються спільно Мінфіном та ДПС і оформлюються протоколами обміну інформацією, підготовленими відповідно до цього Порядку.

Запровадження обміну інформацією між зазначеними органами в електронній формі є необхідним для здійснення Мінфіном повноважень з контролю за дотриманням бюджетного законодавства в частині верифікації та моніторингу державних виплат, підвищення адресності державних виплат, сприяння розбудові системи соціального забезпечення, а також забезпечення ефективного використання бюджетних коштів.

Очікується, що цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. А поки що зауваження та пропозиції до нього можна надавати протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення у письмовій та/або електронній формі за адресою: 01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2, Міністерство фінансів України, e-mail: Gavrylchyk@minfin.gov.ua.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»