Главная Все новости Право и ответственность Другое

Кадровые и бухгалтерские документы будем сохранять по новым срокам

Укргосархив разработал и обнародовал проект приказа Минюста относительно изменений в Перечень №578/5. Что именно изменится в этом списке, поговорим далее

Укрдержархів розробив та оприлюднив проект наказу Мін'юсту «Про затвердження Змін до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів»

За цим проектом передбачається внести багато змін до Переліку №578/5. Зокрема, буде уточнено строки зберігання документів та введені нові види документів із строками їх зберігання у зв’язку із змінами у законодавстві.

Насамперед, додатково вводиться обов’язок зберігати 75 років накази щодо:

  • додаткових відпусток за роботу із шкідливими та важкими умовами праці, за особливий характер праці, замість всіх видів; 
  • соціальних відпусток у зв’язку з вагітністю та пологами та з усиновленням дитини; 
  • довгострокових (понад 60 днів), відряджень за кордон та довгострокових (понад 30 днів) в межах України; 
  • відрядження для працівників з важкими, шкідливими та небезпечними умовами праці.

Також уточнено, що не тільки податкові накладні, але й розрахунки коригування до них та реєстри податкових накладних мають зберігатися 3 роки. 

Узагальнено інформацію щодо зберігання документів щодо інвентаризації строком – 3 роки. Зокрема, слід буде зберігати протоколи засідань інвентаризаційних комісій,акти інвентаризації, інвентаризаційні описи, звіряльні відомості про інвентаризацію активів та зобов’язань.

Окремо прописано, що касову книгу слід буде зберігати на рівні інших регістрів бухобліку, тобто 3 роки. 

Акти про знищення зіпсованих фірмових бланків, бланків цінних паперів; документів суворої звітності, службових посвідчень звільнених працівників; печаток, штампів, пломбірів та поштових марок потрібно буде зберігати 3 роки.

Розрахункові документи (касові чеки, розрахункові квитанції тощо), що підтверджують надання послуг поштового зв’язку, доведеться зберігати 1 рік.

І ще підприємства повинні будуть зберігати журнали, картки, електронні бази даних реєстрації вхідних, вихідних та внутрішніх (заяв, доповідних і пояснювальних записок тощо) документів. Строк їх зберігання - 3 роки.

Це ще не всі зміни, які передбачені проектом наказу. Але їх аналіз будемо розбирати детальніше вже після затвердження наказу. 

Автор:
Русанова Анна
Джерело
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Право и ответственность / Другое
Теги:
Трудовые отношения , Первичные документы

Обратите внимание: новостная лента «Дебет-Кредит» содержит не только редакционные материалы, но также статьи сторонних авторов, разъяснения сотрудников фискальной службы и т.п.

Данные материалы, а также комментарии к ним, отражают исключительно точку зрения их авторов и могут не совпадать с точкой зрения редакции.

Редакция не идентифицирует лица комментаторов, а не модерирует тексты комментариев и не несет ответственности за их содержание.

Комментарии: 12

Новости по теме

Консультации по теме

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?