• Посилання скопійовано

Змінився порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

Мінрегіон затвердив зміни до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

Змінився порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

Мінрегіон наказом від 23.11.2020 р. №284 (зареєстрований в Міністерстві юстиції від 27.01.2021 р. за №105/35727) затвердив зміни до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

По-перше, з Порядку виключено визначення архітектурного тип ТС та комплексної схеми розміщення ТС.

По-друге, надано такі визначення:

  • паспорт прив'язки ТС - комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС та благоустрій прилеглої території на топографо-геодезичній основі М 1:500, інженерне забезпечення, зовнішній архітектурний вигляд ТС та напрям підприємницької діяльності;
  • схема розміщення ТС - графічні матеріали, виконані на топографо-геодезичній основі М 1:500 суб'єктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, які відображають розміщення ТС із прив'язкою до місцевості (будівлі, споруди, інженерні мережі тощо), планувальними обмеженнями та зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення прилеглої території (розташування квітників, під'їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами тощо).

По-третє, уточнено, що холодильне та інше обладнання, що розміщується поряд з ТС, необхідне для забезпечення санітарних заходів чи дотримання вимог санітарних норм, має бути передбачено схемою розміщення ТС, при цьому загальна площа, що займає таке обладнання, не може перевищувати 25 % площі цієї ТС. Розміщення ТС у межах ринків, інших торговельних об'єктів визначається планувальною документацією їх території або проектною документацією їх споруд.

По-четверте, зазначено, що строк дії паспорта прив'язки ТС визначається органом з питань містобудування та архітектури відповідної ради або районної державної адміністрації з урахуванням строків реалізації положень містобудівної документації на місцевому рівні.

Паспорт прив'язки ТС включає:

  • титульний аркуш із зазначенням реквізитів замовника (найменування/прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) / місцезнаходження ТС / контактна інформація) та напряму підприємницької діяльності;
  • схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500;
  • ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС);
  • технічні умови щодо інженерного забезпечення ТС, отримані замовником у балансоутримувача відповідних мереж.

Цей перелік документів є вичерпним.

Цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Станом на 04.02.2021 р. не опублікований.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Підприємництво

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Підприємництво»