• Посилання скопійовано

Уряд працює над створенням Єдиної державної електронної системи дозвільних документів

Отримати ліцензію онлайн? Перспектива цього стає все більш реальною. Адже вже зараз проводиться оцифрування найпопулярніших за запитами топ-10 ліцензій, зокрема на здійснення діяльності з посередництва у працевлаштуванні за кордоном, у сфері дошкільної освіти, ветеринарної та медичної практики, роздрібної торгівлі алкогольними напоями (крім столових вин), тютюновими виробами, пальним

Уряд працює над створенням Єдиної державної електронної системи дозвільних документів

В Україні мають намір запровадити електронні ліцензії та дозвільні документи, для цього створять Єдину державну електронну систему дозвільних документів. Над розробкою Постанови КМУ про реалізацію проєкту працюють експерти сектору «Контроль і нагляд» BRDO спільно з Мінекономіки, Мінцифри та іншими органами.

Експериментальний проєкт на першому етапі включатиме оцифрування найпопулярніших за запитами топ-10 ліцензій, зокрема на здійснення діяльності з посередництва у працевлаштуванні за кордоном, у сфері дошкільної освіти, ветеринарної та медичної практики, роздрібної торгівлі алкогольними напоями (крім столових вин), тютюновими виробами, пальним.

«Ми визначили саме такий перелік дозвільних документів за допомогою конкретних критеріїв: частота отримання ліцензій, кількість суб’єктів господарювання, які їх потребують, а також відсутність електронної форми подання. Завдяки електронній системі підприємці зможуть економити досить багато часу, а відповідно, і фінансових ресурсів», – пояснює Ганна Башняк, керівниця сектору «Контроль і нагляд» BRDO. 

За її словами, відсутність електронної системи дозвільних документів сьогодні призводить до значних труднощів бізнесу. Наприклад, для того, аби податкові ліцензії були дійсними, підприємець має з певною періодичністю особисто приходити до ДПС, сплачувати за ліцензії та отримувати штамп на звороті ліцензії-папірця, однак під час весняного локдауну суб’єкти не мали змоги це робити.  Нова система передбачатиме сплату онлайн. 

В електронній системі відбуватиметься повний цикл адміністрування ліцензій: надання адміністративних послуг у сфері ліцензування (видача, зупинення, відновлення дії ліцензії, анулювання, тощо), подача звітів на виконання ліцензійних умов, скарг на дії органів ліцензування, одержання інформації про перевірки, генерування ліцензійних справ тощо. 

Окрім того, е-система дозвільних документів дозволить реалізувати закладений Законом України «Про адміністративні послуги» принцип – від підприємця не вимагатимуть документи або інформацію, що вже перебувають у володінні суб’єкта надання адміністративних послуг або у володінні державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління.  

Рубрика: Держрегулювання/Ліцензії і дозволи

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Ліцензії і дозволи»