• Посилання скопійовано

Мінфін затвердив порядок ведення реєстру аудиторів

Аудитори, строк чинності сертифікатів яких не закінчився до 1 жовтня, та аудиторські фірми і аудитори-ФОП, що мали право на провадження такої діяльності станом на 1 жовтня, зобов'язані до 31 жовтня 2018 року подати до Аудиторської палати України реєстраційну форму

Мінфін затвердив порядок ведення реєстру аудиторів

Наказом Мінфіну від 19.09.2018 р. №766 встановлено, що з метою первинного формування Реєстру аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності (далі - Реєстр):

  1. аудитори, строк чинності сертифікатів яких не закінчився до 1 жовтня 2018 року, зобов'язані в строк до 31 жовтня 2018 року подати до Аудиторської палати України реєстраційну форму, у якій зазначити відомості, що підлягають оприлюдненню в Реєстрі відповідно до Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" (далі - Закон);
  2. аудиторські фірми та аудитори, які зареєстровані як фізичні особи - підприємці, що мали право на провадження аудиторської діяльності станом на 01 жовтня 2018 року, зобов'язані в строк до 31 жовтня 2018 року подати до Аудиторської палати України реєстраційну форму, у якій зазначити відомості, що підлягають оприлюдненню в Реєстрі відповідно до Закону.

Крім цього, зазначені особи підлягають обов'язковому внесенню Аудиторською палатою України до Реєстру.

Уповноважена особа Аудиторської палати України протягом трьох робочих днів з дня надходження реєстраційної форми має внести відомості про вищезазначених осіб до розділів "Аудитори" та "Суб'єкти аудиторської діяльності" Реєстру.

Під час первинного формування Реєстру внесення відомостей до розділів "Суб'єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов'язковий аудит фінансової звітності" та "Суб'єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов'язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес" здійснюватимуться на підставі заяви про внесення відомостей до Реєстру, складеної згідно з додатком 2 до Порядку, відповідно до критеріїв, встановлених пунктами 4 та 5 розділу II Порядку, з урахуванням наступного:

  • чинне Свідоцтво про проходження перевірки системи контролю якості, видане Аудиторською палатою України до дати введення в дію Закону, є підставою для внесення відповідної інформації до Реєстру;
  • оприлюднення звіту про прозорість за 2017 рік не вимагається.

До запровадження функціонування автоматизованої комп'ютерної системи Реєстру Аудиторською палатою України буде вестися Реєстр на паперових носіях із зазначенням відомостей, передбачених розділом III Порядку, які оприлюднюються у мережі Інтернет на веб-сторінці Аудиторської палати України у форматі, який унеможливлює внесення змін до цих відомостей іншими заінтересованими користувачами.

 Цей наказ набере чинності з 1 жовтня 2018 року, але не раніше дня його офіційного опублікування. Станом на 05.10.2018 р. не опублікований.

***

Читайте також:

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»