Главная Все новости Госрегулирование Другое

Изменены правила рассмотрения жалоб на госрегистраторов

Правительство внесло изменения в Порядок рассмотрения жалоб в сфере государственной регистрации

Уряд своєю постановою від 04.09.2019 р. №831 вніс зміни до Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

За повідомленням КМУ метою рішення є забезпечення прозорості процесу розгляду скарг у зазначеній сфері та удосконалення діяльності Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України.

Це одна з перших ініціатив Уряду у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу, практична реалізація якої забезпечить спрощення процедури подання скарги, а саме створить можливість подання її не лише в паперовому, а й в електронному вигляді, удосконалить порядок розгляду скарги та оприлюднення рішень Комісії.

Зокрема, у разі подання скарги в електронній формі до скарги додаються копії передбачених Законами документів, виготовлені шляхом сканування, з обов’язковим накладенням скаржником або його представником кваліфікованого електронного підпису.

Постанова №831 набрала чинності з 5 вересня.

***

Читайте також: Уряд посилив боротьбу з рейдерством у сфері держреєстрації

Джерело
Правительственный портал
Рубрика:
Госрегулирование / Другое
Теги:
Ответственность , Регистрация

Обратите внимание: новостная лента «Дебет-Кредит» содержит не только редакционные материалы, но также статьи сторонних авторов, разъяснения сотрудников фискальной службы и т.п.

Данные материалы, а также комментарии к ним, отражают исключительно точку зрения их авторов и могут не совпадать с точкой зрения редакции.

Редакция не идентифицирует лица комментаторов, а не модерирует тексты комментариев и не несет ответственности за их содержание.

Комментарии: 0

Новости по теме

Консультации по теме

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?