• Посилання скопійовано

Пропонується скасувати книгу відгуків для закладів ресторанного господарства

Вже зараз Книгу відгуків та пропозицій зберігати у куточку споживача не обов’язково. Але Мінекономрозвитку пропонує йти далі і скасувати саму книгу та інструкцію щодо неї

Пропонується скасувати книгу відгуків для закладів ресторанного господарства

Нагадаємо, що минулого року Кабмін за ініціативою Мінекономрозвитку скасував обов’язок мати в наявності Книги відгуків та пропозицій у куточку споживача. Про це ми писали тут. 13 березня 2019 року Постанову №168 було опубліковано в "Урядовому кур'єрі" № 49.

Проте деякі накази, що визначають особливості продажу продовольчих, непродовольчих товарів, здійснення різних видів торгівлі, роботи закладів ресторанного господарства встановлюють норму щодо обов'язкового застосування Книги відгуків та пропозицій.

У зв’язку з цим, Мінекономрозвитку пропонує скасувати Інструкцію №349 «Про Книгу відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства», а також внести відповідні зміни (щодо книги відгуків) до низки інших нормативно-правових актів:

Як зазначається, скасування обов'язкового застосування Книги відгуків та пропозицій та Інструкції про її ведення не вплине на захист прав споживачів, не змінить обов'язковість розгляду звернень споживачів суб'єктами господарювання.

Більше того, оскільки такі звернення містять персональні дані, то Книги скарг і пропозицій, які доступні у публічних місцях, порушували б ще і Регламент ЄС про захист персональних даних, який набрав чинності 27 травня 2018 р.

 

Яким чином споживач зможе поскаржитися?

Мінекономрозвитку вважає, що на сьогодні достатньо дієвих інструментів для захисту прав споживачів, серед яких:

  • можливість звернутися до Держпродспоживслужби, на Урядову телефонну гарячу лінію, до Державної фіскальної служби, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суду тощо;
  • можливість для залишення відгуків та пропозицій у мережі Інтернет, що є більш ефективними способами, оскільки в умовах ринкової конкуренції, підприємці самі зацікавлені в покращенні якості обслуговування клієнтів.

Також на офіційному сайті Держпродспоживслужби у розділі "Зв'язки з громадськістю" підрозділ "Звернення громадян" знаходиться контактна інформація для надсилання звернень як в паперовому, так і електронному вигляді (посилання на електронне звернення).

***

Читайте також: 

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»