• Посилання скопійовано

Заповнення податкової накладної з 01.01.2017 р. при здійсненні операцій з давальницькою сировиною

ДФСУ розповіла про нюанси заповнення граф 3, 4, 5 податкової накладної з 01.01.2017 р. при здійсненні операцій з давальницькою сировиною

Заповнення податкової накладної з 01.01.2017 р. при здійсненні операцій з давальницькою сировиною

ДФСУ у листі від 16.02.2017 р. №3238/6/99-95-42-03-15 нагадує, що давальницька сировина - це сировина, матеріали, напівфабрикати, комплектуючі вироби, енергоносії, що є власністю одного суб’єкта господарювання (замовника) і передаються іншому суб’єкту господарювання (виробнику) для виробництва готової продукції, з подальшим переданням або поверненням такої продукції або її частини їх власникові або за його дорученням іншій особі (пп. 14.1.41 ПКУ).

Оскільки давальницька сировина є власністю замовника і при передачі її для переробки виконавцю право власності на цю сировину до виконавця не переходить, то за операцією з передачі давальницької сировини виконавцю, а також при отриманні замовником готової продукції податкові зобов’язання з ПДВ не нараховуються.

Виконавець нараховує ПДВ на послуги з переробки давальницької сировини на загальних підставах за основною ставкою.

Щодо заповнення податкових накладних податківці зазначили наступне.

Відповідно до п. 16 Порядку №1307 до граф 4 та 5 вносяться дані щодо одиниці виміру товарів/послуг.

Графи 4 та 5 податкової накладної заповнюються відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку (КСПОВО), чинного на дату складання податкової накладної.

У графі 4 зазначається умовне позначення відповідної назви одиниці вимірювання/обліку (українське), зазначеної у КСПОВО.

Якщо товар/послуга, що постачається, має одиницю обліку, яка відсутня у КСПОВО:

  • у графі 4 зазначається умовне позначення одиниці вимірювання таких товару/послуги, яке використовується для обліку та відображається у первинних документах;
  • у графі 5 - код відповідної одиниці вимірювання/обліку, зазначений у КСПОВО.

Якщо в графі 4 зазначено умовне позначення одиниці виміру, яка відсутня в КСПОВО, графа 5 не заповнюється.

Крім того, податківці вкотре нагадують, що з 1 січня 2017 року при складанні податкової накладної запроваджується заповнення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

При здійсненні платниками податку, починаючи з 1 січня 2017 року операцій з постачання товарів у податковій накладній в обов’язковому порядку зазначається код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних і імпортних товарів - 10 знаків, для інших товарів - не менше 4 знаків). При цьому код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається на всіх етапах постачання товарів від виробника чи імпортера до кінцевого споживача та незалежно від дати придбання чи виготовлення такого товару (до 1 січня 2017 року чи після цієї дати).

Проте до внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення  код товару згідно з УКТ ЗЕД слід зазначати в графі 3 табличної частини податкової накладної.

Оскільки чинна форма податкової накладної не містить окремого поля для відображення коду послуги згідно з ДКПП, до внесення відповідних змін при складанні податкової накладної код послуги тимчасово не зазначається. Більше про це читайте у новинах:

Усі новини на тему>>

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: ДФСУ

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»

  • Як розблокувати ПН/РК: правила і поради
    Враховуючи останні зміни щодо оскарження реєстрації ПН/РК в ЄРПН, варто нагадати про важливі моменти взаємодії з податковими органами та використання механізмів з розблокування, наведених у ПКУ, із зразками документів та порадами
    23.04.20242 2681
  • На яку суму БЕБ запобігло незаконному відшкодуванню ПДВ за І квартал?
    Загалом за І квартал 2024 року аналітики БЕБ надіслали 210 рекомендацій до державних органів та розпорядників державних коштів щодо недопущення втрат бюджетних коштів. Частина з них стосувалась незаконного відшкодування ПДВ на суму 575 млн грн
    22.04.202453
  • Як сплачувати штраф з ПДВ: з СЕА ПДВ чи з рахунку банку?
    Сплата до бюджету узгоджених ПЗ з ПДВ, задекларованих у поданій звітності з ПДВ, здійснюється з рахунку у СЕА ПДВ платника, а сплата штрафних санкцій – з рахунку у банку або небанківському надавачу платіжних послуг до відповідного бюджету
    22.04.2024203
  • Підприємство продає БПЛА: які наслідки з ПДВ?
    Підприємство виготовляє і продає дрони іншим суб’єктам господарювання. Складові запчастини придбаваються у вітчизняних постачальників. Як скористатися пільгою щодо звільнення від оподаткування ПДВ за пп. 5 п. 32 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ?
    22.04.202460
  • Чи обовʼязково мати витяг з Реєстру платників ПДВ?
    Ви зареєстровані платником ПДВ. Це означає, що дані про вас податківці внесли до Реєстру платників цього податку. Чи обовʼязково отримувати витяг з цього Реєстру?
    19.04.2024180