• Посилання скопійовано

«Бланки і звітність» №21(29) | 04.12.2018 р.

Двадцять дев'ятий лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена питанням податкової та іншої звітності

«Бланки і звітність» №21(29) | 04.12.2018 р.

Це – вже двадцять перший з початку року (і двадцять дев’ятий загалом) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно звітності та звітуванню.

З часу написання попередньої розсилки минуло два тижні, та нам уже є про що розповісти.

 

Цього разу ми:

  • поговоримо про алгоритм отримання користувачами M.E.DOC квитанцій до звітів та ПН за 14-16 листопада;
  • визначимося, як складати та надавати до органу ДФС ліквідаційний баланс;
  • з’ясуємо, чи можна отримати копію квитанцій про надсилання декларації в електронній формі;
  • розглянемо практику відображення у декларації «єдинників» виявлених помилок;
  • зазначимо, що з 19 листопада отримати ЕЦП можна в будь-якому АЦСК ІДД ДФС;
  • поінформуємо про появу проекту Методрекомендацій щодо складання звіту про управління.

Гарного вам читання!

***

 

Для користувачів M.E.DOC: як отримати квитанції до звітів та ПН за 14-16 листопада?
M.E.DOC звертає увагу, що 14-16 листопада виникали збої у роботі сервера прямого з'єднання ДФСУ, що призвело до відсутності квитанцій про реєстрацію звітів та накладних.

У його зверненні наведено алгоритм отримання відсутніх квитанцій щодо поданих звітів та відправлених ПН на реєстрацію за 14-16 листопада.

 

З 19 листопада отримати ЕЦП можна в будь-якому АЦСК ІДД ДФС
АЦСК ІДД ДФС на своєму офіційному сайті повідомив, що з метою створення сприятливих умов для клієнтів скасовано обмеження щодо отримання електронних довірчих послуг у межах територіальної одиниці (області) державної реєстрації юридичної особи.

З 19 листопада усі категорії клієнтів мають змогу отримати електронні довірчі послуги у будь-якому представництві АЦСК ІДД ДФС.

 

Немає квитанції щодо прийняття декларації в електронній формі: чи можна отримати паперову копію?
У підкатегорії 135.03 ресурсу «ЗІР» податківці наголосили, що суб’єкт господарювання має вільний доступ до отриманих квитанцій (першої та/або другої) через приватну частину Електронного кабінету за будь-який період, починаючи з дати реєстрації платника податків.

Проте окремо вони навели норму п. 42.4 ПКУ. За нею на вимогу платника податків, який отримав документ в електронній формі, контролюючий орган надає такому платнику податків відповідний документ у паперовій формі протягом трьох робочих днів з дня надходження відповідної вимоги (у паперовій або електронній формі) платника податків.

 

Як складати звіт про управління? Проект рекомендацій від Мінфіну
У середині листопада Мінфін оприлюднив проект Методрекомендацій зі складання звіту про управління (завантажити).

Цей звіт підприємства вперше мають подавати за 2018 рік разом з річною фінзвітністю. У разі подання підприємством консолідованої фінзвітності слід буде подавати консолідований звіт про управління.

Проте це не стосується бюджетних установ, мікропідприємств та малих підприємств. Вони цей звіт не подають. А от середні підприємства мають право не відображати у звіті про управління нефінансову інформацію.

Встановленої форми звіту про управління немає і, скоріш за все, за 2018 рік юрособам доведеться розробляти її самостійно.

 

Ліквідаційний баланс: особливості складання та подання до ДФС
У підкатегорії 135.02 ресурсу «ЗІР» ДФСУ зазначила, що саме комісія з припинення (ліквідаційна комісія, ліквідатор) платника податків має складати ліквідаційний баланс.

В ньому відображаються результати прийнятих рішень про стягнення боргів, розподілення активів, власного капіталу та погашення (списання) зобов’язань, що повинно привести до відсутності активів, власного капіталу і зобов’язань ліквідованого підприємства на заключну дату складання ліквідаційного балансу.

До органу ДФС подається тільки один ліквідаційний баланс – на дату прийняття рішення про ліквідацію у вигляді комплекту річної фінансової звітності, та за наявності копії передавального акта або розподільчого балансу.

 

І наостанок – аналітика від редакції
Розглянемо практику відображення у декларації платника ЄП виявлених помилок. Як відобразити виправлення у поточній декларації? А коли вигідніше подати уточнюючу? У яких випадках будуть штрафні санкції та як нарахувати суму пені? Про це все читайте тут.

Великий Бухгалтерський Семінар

Головна бухгалтерська подія зими вже 11 грудня – приєднуйтеся зараз!
Вже за тиждень, 11 грудня, відбудеться Великий Бухгалтерський Семінар.

На вас чекають: шість зіркових лекторів, важливі та актуальні теми, багатопотоковий формат, розширені блоки відповідей на запитання, відеозапис семінару.

Для учасників у залі приємним завершенням дня стане комедійна вистава з Ольгою Сумською, Віталієм Борисюком та Володимиром Горянським – «Кохання-зітхання».

Всі отримають королівський подарунок – прикрасу, виготовлену ексклюзивно для учасників семінару! А при оплаті квитка до 5 грудня – ще й Податковий кодекс України у подарунок.

Поспішайте, адже кількість місць обмежена.

Приєднуйтесь до залу або ставайте online-учасником семінару

***

Наразі це все.
Більше новин на тему звітності ви знайдете тут, консультацій – ось тут, а бланки та податковий календар на грудень – у спеціальному розділі нашого сайту blank.dtkt.ua.

До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Тематичні розсилки/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»