• Посилання скопійовано

Скасування книг обліку для ФОП та покращення Е-кабінету: прийнято у І читанні законопроект

ВРУ прийняла у І читанні законопроект №2524 щодо скасування книг обліку для ФОП І, ІІ та ІІІ груп (неплатників ПДВ) та для ФОП-«загальників». Цим же законопроектом передбачається вдосконалити роботу Е-кабінету

Скасування книг обліку для ФОП та покращення Е-кабінету: прийнято у І читанні законопроект

За інформацією ВРУ, 20 грудня 2019 року депутати прийняли в І читанні законопроект №2524

Нагадаємо, що про намір подання такого законопроекту міністр КМУ Дмитро Дубілет повідомив 4 грудня. Про це ми писали тут. З нашим аналізом законопроекту можна ознайомитися тут.

Законопроектом передбачається, що:

  • «єдинники» першої і другої груп та «єдинники» третьої групи, які не є платниками ПДВ, а також фізособи-«загальносистемники» будуть вести книги обліку за власним бажанням;
  • ведення Книги обліку доходів і витрат для фізосіб-«єдинників» ІІІ групи (платників ПДВ) залишиться обов’язковим;
  • реєстрація книг для ФОП-«єдинників» за законопроектом скасовується.

За пояснювальною запискою законопроекту №2524 також зміняться правила роботи Е-кабінету платника податків. Зокрема, планується:

  • покращити електронну взаємодію з податковим органом. Копії податкових повідомлень-рішень та інші документи, які податковий орган надсилає платникові, будуть також відображатися в Електронному кабінеті;
  • визначити, що контролюючий орган повинен вести листування з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, чим значно будуть зменшені витрати державного бюджету та покращена взаємодія з платником податків;
  • скасувати вимогу подавати заяву на приєднання до договору про визнання електронних документів після реєстрації або оновлення ключів кваліфікованого електронного підпису;
  • запровадити автоматичну реєстрацію в Електронному кабінеті отриманих документів від платника податків;
  • передбачити, що в Електронному кабінеті повинні міститися дані щодо суми та дати узгодження грошового зобов'язання, визначеного контролюючим органом;
  • спростити механізм доведення платником податків відсутності його відповідальності у разі помилок через технічний збій у роботі Електронного кабінету. З цією метою скасувати необхідність підтвердження технічним адміністратором та/або методологом факту технічного збою, методологічних або технічних помилок.

За текстом законопроекту, у разі прийняття Закону він набере чинності через десять днів з дня його опублікування.

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Спрощена система/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»