• Посилання скопійовано

Ліквідуєте технологічний транспортний засіб: які документи слід подати до Держпраці?

Фахівці Держпраці навели перелік документів, які необхідно подати власнику територіальному органу Держпраці для зняття ТТЗ з обліку у зв’язку з відчуженням

Ліквідуєте технологічний транспортний засіб: які документи слід подати до Держпраці?

Держпраці у Київській області розповідає, що процедуру відомчої реєстрації (далі – реєстрація) та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, визначає Порядок відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затверджений постановою КМУ від 06.01.2010 р. №8 (далі – Порядок).

Відповідно до п. 3 Порядку реєстрація, перереєстрація, тимчасова реєстрація, взяття на облік та зняття з нього технологічного транспортного засобу здійснюється територіальними органами Держпраці через центри надання адміністративних послуг.

Згідно з п. 32 Порядку зняття технологічного транспортного засобу з обліку у зв’язку з його відчуженням здійснюється тільки після технічного огляду транспортного засобу з метою звірки відповідності агрегатів, що мають ідентифікаційні номери, обліковим даним. У цьому разі під час зняття з обліку технологічного транспортного засобу у свідоцтві про реєстрацію ставиться штамп «Знято з обліку» та зазначається дата зняття з обліку.

Відповідно до п. 34 Порядку зняття технологічного транспортного засобу з обліку здійснюється на підставі письмової заяви власника, до якої додаються:

  • свідоцтво про реєстрацію технологічного транспортного засобу;
  • акт технічного огляду технологічного транспортного засобу або акт на списання основних засобів, заява – для фізичних осіб;
  • акт ліквідації основних засобів.

У разі втрати свідоцтва про реєстрацію на технологічні транспортні засоби, які непридатні до подальшого використання та вибраковуються (списуються), власник подає до територіального органу Держпраці посвідчені в установленому порядку документи, що підтверджують факт їх втрати.

Отже, зняття технологічного транспортного засобу з обліку у зв’язку з його відчуженням здійснюється на підставі письмової заяви власника, до якої додаються свідоцтво про реєстрацію технологічного транспортного засобу та акт технічного огляду технологічного транспортного засобу.

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: Держпраці у Київській області

Рубрика: Суспільство і життя/Авто

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Авто»