• Посилання скопійовано

В Україні розпочали приймати е-заяви від вступників на основі базової середньої освіти

30 червня розпочалось прийняття електронних заяв від вступників на основі базової середньої освіти (після завершення 9-го класу). Подати електронні заяви на бюджетну та контрактну форми навчання можна до 18:00 13 липня

В Україні розпочали приймати е-заяви від вступників на основі базової середньої освіти

«Судово-юридична газета» розповідає наступне.

У четвер, 30 червня, розпочалось прийняття електронних заяв від вступників на основі базової середньої освіти (після завершення 9-го класу). Подати електронні заяви на бюджетну та контрактну форми навчання можна до 18:00 13 липня. Після цього прийом заяв буде можливий тільки на контракт (до кінця жовтня), якщо в закладі освіти є відповідні небюджетні конкурсні пропозиції. Про це повідомляє МОН.

Для подання заяви потрібно:

  • створити електронний кабінет на сайті (або увійти до особистого кабінету, якщо ви його вже зареєстрували). Наголошуємо, що реєстрація електронних кабінетів відкрита впродовж усього періоду подання заяв;
  • додати необхідну інформацію та файли: номер телефону, фото (НЕ селфі), за наявності – довідку, що підтверджує реєстрацію в селі (витяг із реєстру територіальної громади, зокрема сформований на порталі Дія, або Додаток 13);
  • перейти до розділу подання заяв та знайти потрібну конкурсну пропозицію;
  • вибрати джерело фінансування, вказати, чи здобувався раніше обраний освітній ступінь, та додати текст мотиваційного листа до кожної із заяв;
  • уважно перевірити надану інформацію та подати заяву. 

У МОН звертають увагу:

  • після подання першої заяви жодну інформацію в електронному кабінеті змінити неможливо. Це, зокрема, стосується підтвердження права на сільський коефіцієнт: завантажити відповідну довідку треба ДО подання ПЕРШОЇ заяви;
  • якщо ви маєте право на пільгу, рекомендуємо до подання заяв звернутися до найближчого закладу освіти з документами, що підтверджують пільгу, для внесення відповідної інформації в ЄДЕБО;
  • кожен заклад освіти визначає в своїх Правилах прийому вимоги до мотиваційних листів: радимо завчасно з ними ознайомитися. У разі потреби копії матеріалів (дипломи, нагороди тощо), що підтверджують викладену в листі інформацію, треба надсилати на електронні скриньки Приймальних комісій закладів освіти, що вказані в конкурсних пропозиціях.

«Цього року всі вступники на основі 9-ти класів до закладів фахової передвищої освіти мають подавати заяви тільки в електронному вигляді (крім винятку, визначеного Порядком прийому)», – зауважують у МОН.

Також ми повідомляли про вступ-2022 до магістратури: розпочалась реєстрація для участі в МКТ та МТНК.

***

Джерело: Судово-юридична газета

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»