• Посилання скопійовано

Отримання допомоги та подання заявок через соцплатформу єДопомога: розʼяснення від Мінсоцполітики

Мінсоцополітики надало відповіді на найпоширеніші запитання щодо виплат від міжнародних організацій

Отримання допомоги та подання заявок через соцплатформу єДопомога: розʼяснення від Мінсоцполітики

Міністерство соціальної політики України розповідає, що узв’язку з великою кількістю запитань щодо отримання допомоги та подачі заявок через соціальну платформу єДопомога, надаємо відповіді на найпоширеніші запитання.

Платформа єДопомога була створена Міністерством соціальної політики України за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні за фінансової підтримки Швеції з метою підтримки українців у часи російської агресії.

Платформа єДопомога має три напрями:

«єДопомога державна», на якій ви можете дізнатися як отримати допомогу від держави.

«єДопомога волонтерська», де ви можете самостійно допомогти людям, що постраждали від війни або залишити заявку на допомогу, якщо вкрай цього потребуєте.

«єДопомога міжнародна» – це можливість подати заявку на допомогу від міжнародних організацій.

Саме на найпоширеніші запитання по «єДопомога міжнародна» сьогодні надаємо відповіді.

1. Хто саме може розраховувати на отримання допомоги від міжнародних організацій залишаючи заявку через платформу єДопомога?

Для міжнародних організацій пріоритетними є найнезахищені верстви населення, що мають соціальні статуси такі як: особа з інвалідністю, пенсіонер, одинока мати або батько, багатодітна сім’я, отримувач допомоги малозабезпеченим сім’ям, зокрема, з числа внутрішньо переміщених осіб.

Заявку на платформі може залишити будь-яка людина, а от рішення щодо виплат та яким саме категоріям населення допомогти, приймають міжнародні організації.

Зі свого боку Мінсоцполітики проводить верифікацію даних заявника, використовуючи наявні державні інформаційні реєстри та бази даних, що дозволяє отримувати перевірену інформацію про особу.

2. Чи є пенсіонери серед цих категорій?

Категорія «пенсіонер» в заявці є. Але просимо звернути увагу, що запити від міжнародних організацій на реєстри заявок, як правило, мають декілька критеріїв. Наприклад, це пенсіонер+визначений регіон або інша соціальна категорія! Так, наприклад, в крайньому реєстрі, що було надано до Місії Міжнародного Комітету Червоного Хреста в Україні, була зазначена інформація по заявках з переліку категорій, таких як: малозабезпечені родини та особи з інвалідністю другої групи, які зареєстровані у визначених міжнародною організацією територіях (Луганська, Донецька, Херсонська, Миколаївська, Сумська, Чернігівська та Запорізька області).

Зараз складний час для кожного українця, і ресурси навіть у міжнародних організацій обмежені.

Мінсоцполітики докладає максимальних зусиль задля збільшення кількості міжнародних організацій, що можуть надати грошову допомогу українцям, що постраждали від війни.

На платформі «єДопомога міжнародна», у вкладені Умови надання допомоги є вся необхідна інформація, по організаціях які надають допомогу та кому саме вони її надають.

3. Скільки коштів вже отримали і скільки передбачено в рамках цієї допомоги?

Мінсоцполітики отримує інформацію про фактичне отримання грошей людьми від міжнародних організацій не одразу, так як у міжнародних організацій, також, є свої внутрішні процеси, узгодження, перерахування тощо.

Загалом, згідно досягнутих домовленостей разом з міжнародними організаціями реалізуються проекти до додаткових виплат найбільш вразливим категоріям населення для понад 2 мільйонів осіб із загальною сумою виплат понад 10 млрд гривень. Наразі в реєстрах передано інформацію для виплати 189 428 людям, що заповнили заявку через платформу «єДопомога міжнародна». А також Мінсоцполітики були передані переліки осіб, що підпадають під категорії зазначені в меморандумах, з інформацією по 780 722 особам.

5. Що потрібно зробити, аби отримати допомогу?

Потрібно зайти на платформу єДопомога за адресою edopomoga.gov.ua. Обрати напрям «Виплати від міжнародних організацій» і далі заповнити заявку.

Звертаємо увагу на те, що потрібно уважно заповнювати номер телефону, IBAN, ІПН (РНОКПП) та паспортні дані. Важливо також те, що тільки один з батьків може подати інформацію про дітей у своїй заяві, не потрібно в кожну заявку їх включати, адже будуть дублі та помилка.

Нагадуємо, IBAN не є обов’язковою умовою для виплати, адже деякими меморандумами передбачена можливість отримання грошового переказу.

Джерело: Урядовий портал

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»